Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"Trump heeft nog altijd zijn nederlaag niet toegegeven." Hetgeen de NOS schrijft op eigen verantwoordelijkheid. Welk een vooringenomenheid. Riooljournalistiek van de bovenste plank. Mondkapjesgelovers vinden het waar.
De NOS komt er vanzelf wel achter! Die leven graag in hun eigen bubbel.
Ik kwam gisteren dit artikel tegen. Hier word genoemd The Lost Gospel Q En schijnt het originele verhaal te zijn. Is dit hier wel eens voorbij gekomen? En zou het kunnen dat dit het dichtst in de buurt komt van Q?
Haha Mike, dat is jouw leus maar Peter is het helemaal met je eens ;-)
Ik vind Peter erg oprecht en puur en volg hem graag. Hij refereert trouwens in het begin naar een artikel van Martin Vrijland die natuurlijk weer beweert dat Trump DS is en alle Trumpaanhangers straks in Fema kampen worden opgesloten....
Hij heeft het ook over al die dwaalsporen zonder bronvermelding op FB. Ik ben benieuwd naar zijn Telegram-groep, als je op zijn naam zoek vind je iig niets.
Had ik al gezien. Ik kan over het algemeen niet zo goed tegen die Nederlanders op YouTube. Ik vind ze saaie sprekers. Maar vergeet wat ik vind, het is allang goed dat ze dit doen en als je er iets uit haalt wie ben ik dan om hier iets van te vinden. Ik ben vooral geinteresseerd in zijn Telegram-kanaal want dan hoef ik niet naar hem te luisteren.