Trump de Koning Cyrus, ik zou graag de motivatie weten.
https://www.charismanews.com/politics/opinion/60378-why-i-believe-trump-is-the-prophesied-president
Als Trump voor de nieuwe geweldige orde op deze wereld gaat zorgen, waar jij en anderen de hoop op gevestigd hebben, hoe verhoudt zich dit met de opname, de grote verdrukking, het 1000-jarig Rijk, het nieuwe Jeruzalem, de hemelen en de aarde die brandend zullen vergaan, en alle andere zaken die in de schrift genoemd en voorzegd worden..?
Zeg het maar. Ik heb de antwoorden ook niet klaar. Misschien is er geknoeid met die bijbelteksten. Misschien heeft God andere plannen. Geen idee.
Ook vroeg je me eens: denk je nu heus dat het God uitmaakt hoe wij Hem zien? Mijn antwoord: jazeker! Waarom niet?
Kijk eens naar Trump, hoe slecht het hem doet als de mensen hem niet zien zoals hij is. Zijn woorden verdraaien of hem bevechten en slechte geruchten over hem voortbrengen. En geldt dat niet voor ieder mens, ieder wil toch gekend zijn in hoe hij is.
Zo ook bij Hem, en het boek wat over Hem gaat heeft Hij niet voor niets gegeven.
Je haalt mijn woorden uit context. Als er leugens over Trump worden geschreven doet dat er zeer zeker toe. Mijn opmerking over God was van een andere orde. Het ging om een Hogere Macht zoals jij deze begrijpt. Deze mag dus mannelijk, vrouwelijk of onzijdig zijn, dat maakt God niets uit want God is het Al. Het gaat er m.i. om dat je een macht erkent die groter is dan jouzelf. Dit concept van God is afkomstig van AA en daar sta ik achter. Dat heeft niets te maken met godlastering
Mike