Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja weer microscopische beelden van bewegende nano-objecten soms met pootjes uit de shots die reageren op straling.Interessante titel. Korte samenvatting?
Mike
Iets in die trant zei mijn man ook. Hij denkt dat het te vroeg is en dat de mensheid nog veel meer zal moeten voelen dan nu het geval is. Volgens hem staan we nog niet aan de afgrond en is het dus nog geen tijd voor grote onthullingen de komende maanden. Dat zijn gewoon zijn 2 centen hèJa weer microscopische beelden van bewegende nano-objecten die reageren op straling uit de shots.
Maar ook Corbettreport (Max Igan zegt dat Corbett nog 1 van de weinige goede overgebleven journalisten is) die onderuit haalt dat Putin onze redding zou zijn. Met meerdere voorbeelden van waarom Putin dat niet is.
Max Igan zegt ook dat de wereld er misschien beter uit kan gaan zien nadat alles is ingestort, inclusief de instorting van de gejabten, maar niet eerder dan dat.
Max Igan zegt ook dat crypto nu goed is om in te stappen. Hij bedoelt uiteraard niet CBDC maar andere cryptocurrencies. En hij zegt dat goudgedekt niet handiger is: het gaat erom zegtie dat je eten kan kopen. Maar hij zegt ook dat crypto na 2024 niet meer handig is. Hij zegt: dan is er het biometrische paspoort zoals dat nu al in Zuid-Afrika is ingevoerd. Dat zei hij in een vorig filmpje. Overigens vraag ik me zelf af of dat biometrische paspoort dan zou gelden voor heel internet of alleen de social media. Dat onderscheid wordt vaak niet begrepen.
Voor de rest nog niet genoeg gezien.
Max Igan is dus ook af. Werkt prima zo, die 'Poetin-test', geweldige selectiemethode!Ja weer microscopische beelden van bewegende nano-objecten die reageren op straling uit de shots.
Maar ook Corbettreport (Max Igan zegt dat Corbett nog 1 van de weinige goede overgebleven journalisten is) die onderuit haalt dat Putin onze redding zou zijn. Met meerdere voorbeelden van waarom Putin dat niet is.
Max Igan zegt ook dat de wereld er misschien beter uit kan gaan zien nadat alles is ingestort, inclusief de instorting van de gejabten, maar niet eerder dan dat.
Max Igan zegt ook dat crypto nu goed is om in te stappen. Hij bedoelt uiteraard niet CBDC maar andere cryptocurrencies. En hij zegt dat goudgedekt niet handiger is: het gaat erom zegtie dat je eten kan kopen. Maar hij zegt ook dat crypto na 2024 niet meer handig is. Hij zegt: dan is er het biometrische paspoort zoals dat nu al in Zuid-Afrika is ingevoerd. Dat zei hij in een vorig filmpje. Overigens vraag ik me zelf af of dat biometrische paspoort dan zou gelden voor heel internet of alleen de social media. Dat onderscheid wordt vaak niet begrepen.
Voor de rest nog niet genoeg gezien.
Als de Poetin-test een goede lakmoesproef is, dan is Brecht nog niet af.Max Igan is dus ook af. Werkt prima zo, die 'Poetin-test', geweldige selectiemethode!
Mike
De Q-posts zijn helder en duidelijk. We staan aan de vooravond van GIGA onthullingen. De laptop from hell is de keystone die iedereen ten val zal brengen. Elon Musk koopt een meerderheidsbelang in Twitter en gaat in het bestuur zitten. TruthSocial is binnenkort ook wereldwijd. Het gaat erom de normies nu aan boord te brengen. Rusland ruimt biolabs en nazi's op in Oekraine en binnenkort maakt China korte metten met de onderhuidse chip door een inval in Taiwan. Wisconsin staat op het punt om de verkiezingsuitslag van 2020 ongeldig te verklaren. De paus heeft een verschrikkelijke meimaand. Kortom, het gaat de goeie kant op!Iets in die trant zei mijn man ook. Hij denkt dat het te vroeg is en dat de mensheid nog veel meer zal moeten voelen dan nu het geval is. Volgens hem staan we nog niet aan de afgrond en is het dus nog geen tijd voor grote onthullingen de komende maanden. Dat zijn gewoon zijn 2 centen hè
Ik wacht gewoon af en zie wel wat er allemaal op ons afkomt. Ik voel zelf dat we echt heel dichtbij zijn en hou dat gevoel dus liever vast.
Ja maar Jeroen Pols is voor mij zeker nog niet af, eerder nog onwetend. Ik vraag me af in hoeverre de viruswaarheid club het Q verhaal kent en hoe ze daar tegenaan kijken. Ik vermoed dat ze er weinig van weten. WE was ook niet dol op Trump. Wat dat betreft zijn die jongens ook nog niet compleet wakker. Zie ook het feit dat JP 20 jaar aan amnesty gedoneerd heeft. Hij had al lang kunnen weten dat dat een selectieve club was en NL een bananenrepubliek. Neem alleen de zaak van Willem Oltmans al.Max Igan is dus ook af. Werkt prima zo, die 'Poetin-test', geweldige selectiemethode!
Mike
Barcelona, misschien omdat Smartmatic, het bedrijf van de voterfraude vandaar is ?Waarom staat Barca in de Qposts?
Brecht praat poep.Eerder heb ik vermeld dat Brecht er van is overtuigd dat immuunsystemen en cellen niet bestaan.
Nu komt daar DNA bij:
"Unprocessed, unheated and untreated with chemicals DNA was never, ever observed under any microscope."
Straks gaan we nog het bestaan van DNA in twijfel moeten trekken. Het zou me in ieder geval niet meer verbazen: sinds de Rockefeller Foundation vanaf de jaren 40 de biologie is gaan domineren in een nieuwe versie ervan, de zogenaamde "Moleculaire Biologie" is het einde zoek.
Zoeken jullie mee naar biochemische kritieken op de DNA-theorie? Reacties in de Koffiekamer. Ik ga daar zelf alles delen wat ik vind.
Volledige analyse op:
DNA discovery, extraction and structure. A critical review
The existence of DNA, its structure and its role are taught to us as facts; recognized and approved by all scientific establishments. But what if I told you that DNA started as a concept. Not DNA i…criticalcheck.wordpress.comBrecht Zegt
"Unprocessed, unheated and untreated with chemicals DNA was never, ever observed under any microscope." 🙈 Straks gaan we nog het bestaan van DNA in twijfel moeten trekken. Het zou me in ieder geval niet meer verbazen: sinds de Rockefeller Foundation vanaf de jaren 40 de biologie is gaan...t.me
Ik heb hem maar even gevraagd waar het menselijk lichaam volgens hem wel uit bestaat.
Ik denk dat Willem wel weet heeft van de Q-missie en hier onderdeel van uitmaakt. Hij heeft alle kenmerken: geen ego, niet te raken met karaktermoord en totale focus op de missie.Ja maar Jeroen Pols is voor mij zeker nog niet af, eerder nog onwetend. Ik vraag me af in hoeverre de viruswaarheid club het Q verhaal kent en hoe ze daar tegenaan kijken. Ik vermoed dat ze er weinig van weten. WE was ook niet dol op Trump. Wat dat betreft zijn die jongens ook nog niet compleet wakker. Zie ook het feit dat JP 20 jaar aan amnesty gedoneerd heeft. Hij had al lang kunnen weten dat dat een selectieve club was en NL een bananenrepubliek. Neem alleen de zaak van Willem Oltmans al.
Super Soldier guy James Rink has "intel" that I'm a clone with no belly button and Dustin Nemos is triggered that I won't debate him over his belief that the Earth is the shape of a pancake
Just another Tuesday