HOLY SHIT ALERT
Ik ga deze opsplitsen in meerdere berichten met ondersteunende documenten en foto's, zodat jullie allemaal kunnen volgen. De westerse wereld moet dit zien.
Het Russische leger heeft onlangs een nieuw definitief rapport uitgebracht over het hele Amerikaanse biologische wapenplan... Ze beweren dat de 4 meesterbreinen bovenop het biologische wapennetwerk Barack Obama, Hilary Clinton, Joe Biden en George Soros zijn. Evenals 12 andere NAVO-landen kenden en assisteerden de VS bij deze operatie om biologische wapens te ontwikkelen. Ze omvatten ook de Amerikaanse farmaceutische bedrijven Pfizer, Moderna en anderen.
Het is moeilijk om legitieme westerse bronnen te vinden om deze informatie te delen, aangezien geen van hen dit behandelt. Volledige radiostilte over Rusland dat de zittende president en drie voormalige Democratische presidentfamilies ervan beschuldigt verantwoordelijk te zijn voor C19 en het Amerikaanse biologische wapennetwerk in Oekraïne. En het Chinese leger is het eens met Rusland en hun bevindingen. Volledige black-out op Western Media.
HOLY SHIT ALERT
Ik ga deze opsplitsen in meerdere berichten met ondersteunende documenten en foto's, zodat jullie allemaal kunnen volgen. De westerse wereld moet dit zien. Het Russische leger heeft onlangs een nieuw definitief rapport uitgebracht over het hele Amerikaanse biologische wapenplan... Ze beweren dat de 4...
t.me
Ik probeer nog steeds vertalingen van de hele briefing te vinden, maar ik kan je een algemene samenvatting geven terwijl we wachten op de volledige vertalingen.
ZE WILLEN NIET DAT JE DIT ZIET. Daarom is controle over informatie zo belangrijk voor hen. Denk aan controle over Twitter. Denk desinformatie Governance Board. Ze mogen deze informatie niet laten circuleren. 2 nucleaire supermachten beschuldigden zojuist de Clintons, Bidens, Obamas en George Soros van het faciliteren van een plan om Amerikaanse DoD-fondsen te gebruiken om biologische wapens in Oekraïne te maken, doorgesluisd door Hunter Biden en Rosemont Seneca via Metabiota, om de ziekteverwekkers te creëren, en dan de oogst binnen te halen. geld van vaccins om hun politieke campagnes via Pfizer en Moderna te financieren, om hun wurggreep op informatie en uiteindelijk al het menselijk leven te vergroten.
Hier is de eerste pagina met het plan van de VS om drones te gebruiken om het ontketenen van ziekteverwekkers in spuitbussen te vergemakkelijken. Ik werd hiervan in februari op de hoogte gebracht via @RedPill78 en John Mark Dougan.
Ik probeer nog steeds vertalingen van de hele briefing te vinden, maar ik kan je een algemene samenvatting geven terwijl we wachten op de volledige vertalingen. ZE WILLEN NIET DAT JE DIT ZIET. Daarom is controle over informatie zo belangrijk voor hen. Denk aan controle over Twitter. Denk aan desinformatiebeheer...
t.me
Nu zien we hier de feitelijke bonnetjes en fotobewijs van een biologische faciliteit in Oekraïne. Verstopt biologisch materiaal.
Foto's bovenaan, ziet eruit als officiële Engelse documentatie van een soort die ik aan de onderkant niet kan zien. Ik zal moeten wachten op transcripties om volledig begrip te krijgen, maar de Russen beweren dat dit het bewijs is van Amerikaanse biologische wapens en ze hebben nog veel meer.
U zult ook merken dat deze faciliteit er helemaal niet veilig uitziet. Het is geen laboratorium, het is een stash-huis met zeer verdachte apparatuur. Veel meer dan nalatigheid wanneer het resultaat van het vrijkomen van deze ziekteverwekkers is wat we de afgelopen 2 jaar hebben meegemaakt en (naar verluidt) 6,26 miljoen mensen hebben gedood.
Nu zien we hier de feitelijke bonnetjes en fotobewijs van een biologische faciliteit in Oekraïne. Verstopt biologisch materiaal. Foto's bovenaan, ziet eruit als officiële Engelse documentatie van een soort die ik aan de onderkant niet kan zien. Ik zal moeten wachten tot de transcripties vol zijn...
t.me
Denk nu eens na over de absolute omvang hiervan. Rusland en China beschuldigen de laatste drie democratische presidenten van de VS, en George Soros, rechtstreeks van het uitvoeren van een tientallen jaren durend plan om internationaal een biologisch wapennetwerk te creëren, om ziekteverwekkers te creëren zodat ze deze op het publiek kunnen loslaten om wereldcontrole te krijgen, met behulp van hun controle over de media en gebruiken de MILJARDEN van gedwongen vaccinatie om hun campagnes te leveren en de controle over informatie te behouden, zodat hun burgers niet te weten komen wat er werkelijk aan de hand is. Denk aan 2000 muilezels en hoe de ziekteverwekkers plaats hebben gemaakt voor dit schema en de DNC helpen de controle te behouden.
We zitten midden in WW3 en alle westerse media zijn volledig verduisterd. Geen greintje berichtgeving erover. Overal. In een echte wereld zouden de beschuldigingen zelf serieus worden genomen en de wereldbevolking zou hiervan op de hoogte moeten zijn. Zelfs als ze niet waar zijn, zouden we toch moeten weten dat 2 nucleaire wereldmachten de VS beschuldigen van het maken van biowapens en misschien wraak willen nemen voor het afslachten van hun burgers voor politiek gewin.
Ik zei het al in februari, dit is niet het begin van WW3, we zitten er middenin. C19 was het eerste wapen afgevuurd. En het eiste (naar verluidt) 6,26 miljoen levens. En Rusland en China hebben bewijs dat suggereert dat de "Amerikaanse Democratische Partij" verantwoordelijk is voor het maken en vrijgeven van dit wapen.
Voelt als "de afgrond" voor mij.
Denk nu eens na over de absolute omvang hiervan. Rusland en China beschuldigen de laatste 3 democratische presidenten van de VS, en George Soros, rechtstreeks van het uitvoeren van een tientallen jaren durend plan om internationaal een biologisch wapennetwerk te creëren, om ziekteverwekkers te creëren zodat ze ze op de...
t.me