Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
There is another slab of stone to the west of the Guidestones set in the ground containing a time capsule. The date to be opened does not appear on the marker. The marker was placed on March 22, 1980.
Wonder if they will dig up that time capsule now?
No way! Dit is weer zo'n site die je wil wijsmaken dat de Jezuiten of de Zionisten of een andere DS-groep nog volledige controle heeft. Niet de eerste keer dat ik je betrap op dit soort doemdenkerij, Debsy. Wanneer ga je nu eens aan jezelf werken, aan dat angstcentrum dat telkens wordt geactiveerd? Er is niet zo heel veel tijd meer...Guys, we have all been tricked. That Georgia Guidestones demolition was an inside job. There is absolutely no doubt about it. Read this article and watch the 3 videos mentioned in the article. This is the most thorough breakdown of all the numbers connected to this event:
Georgia Guidestones Explosion - Skull and Bones Freemasonic Ritual - 2 New Updates (I Was 100% Correct!) - Joachim Bartoll Official
The Georgia Guidestones were 'bombed' by the Freemasons as a tribute on July 6, 2022 -- the birthday of Freemason George W. Bush.bartoll.se
Haha ik ben best relaxed hoor. Mijn angstcentrum wordt niet zo snel meer geactiveerd. Ik kwam het tegen bij een andere onderzoeker en dacht plaatst het hier en wacht op de reactie waarvoor dank. Ik zit er niet zo dik in met onderzoeken als jullie. Ik heb meer vrouwelijke dingen te doen als zorgen en koken maar ben wel nieuwsgierig .No way! Dit is weer zo'n site die je wil wijsmaken dat de Jezuiten of de Zionisten of een andere DS-groep nog volledige controle heeft. Niet de eerste keer dat ik je betrap op dit soort doemdenkerij, Debsy. Wanneer ga je nu eens aan jezelf werken, aan dat angstcentrum dat telkens wordt geactiveerd? Er is niet zo heel veel tijd meer...
Mike
Jij hebt ook nog flink aan jezelf te werken zo te lezen!En zoals bijna elke vrouw val je snel voor dit soort disinfo. Laat het speurwerk maar aan de mannen en de tomboys over en blijf lekker vrouwendingen doen, daar word je een stuk gelukkiger van.
Mike