Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk je dat ze jou gaan verplichten om ook te prikken?Mike, even een vraagje aan jou.
Denk je dat ze in Nederland weer beginnen met de dwang van de prik?
Ik ga vanaf oktober stage lopen bij een huisarts als POH GGZ en hoop niet dat ik de zaak dan moet gaan afbreken. Dit zou inhouden duizenden euro's weg en mooie toekomst weg.
Dorothé
Je weet maar nooit hoe de regelgeving met de permanente coronawet gaat uitpakken. Ik zit uiteindelijk in het hol van de leeuw. Natuurlijk ga ik die prik niet nemen. Maar het zou wel ongelooflijke shit zijn.Denk je dat ze jou gaan verplichten om ook te prikken?
Ik werk in een kliniek en ik ben (de enige) die niet geprikt is en ga ik ook niet doen.
Men kan dat proberen en de kans is groot dat dit ook gebeurt. Zie de nieuwe X22, Dave legt uut dat ze griep en C19 nu gelijkschakelen en dus willen ze gaan voor 'verplichte' maskers en griepprikken. Het blijft echter ongrondwettelijk en qua atbeidsrecht een eenzijdige wijziging van je contract. Gewoon volhouden en niet bezwijken, vrijheid moet bevochten worden.Mike, even een vraagje aan jou.
Denk je dat ze in Nederland weer beginnen met de dwang van de prik?
Ik ga vanaf oktober stage lopen bij een huisarts als POH GGZ en hoop niet dat ik de zaak dan moet gaan afbreken. Dit zou inhouden duizenden euro's weg en mooie toekomst weg.
Dorothé