Angelface
Well-known member
Grappig, je hoeft alleen maar who paid in te typen en Google vult de rest van de zin gewoon aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of het Q-evangelie iets te maken heeft met 'onze' Q weet ik niet. Wel heb ik sterk het gevoel dat dit een van bovenaf aangestuurde missie die idd te maken heeft met Christ/God conscience.
Mike
quit or exit a program. .... bij cmd q.
- Control-Command-Q: Het scherm onmiddellijk vergrendelen.
Even terugkomend op Antarctica:Cliff High in 3 clips van in totaal 5 uren over Antarctica:
![]()
New Clif High: Antarctica Unveiled Part 1 2 3 April 16, 2022
_________________________________________________________________ Clif High has a patent on computer-assisted reading technology which allows reading from computer screens at up to 2000 words per m…roserambles.org
Geen idee of het eerder gedeeld is.
Maar er leven geen ijsberen op Antarctica.Hitler did have a passion for the occult, and he was looking for something in Antarctica - the Nazi Germans built a station in Antarctica-but it was abandoned 70 years ago after the crew was poisoned with polar bear meat.
Ik heb zo'n hekel aan Goegl dat ik me heb kunnen inhouden.
Mike, dank voor het weer aanbieden. Ik waardeer dat zeer.Ben je inmiddels al.klaar voor de 12 stappen, Dorothe? Er huist teveel angst in jou en in dat huis kan God niet wonen. Het aanbod staat nog steeds.
Mike
Mike, waar is je "hoop". Waar is GNG. "Over 3 mnd leven we misschien niet meer". Sodeju, we komen naar je lezingen, volgen dotcomradio, kijken uit naar het wakker worden van medemensen, De Storm, Q. KNALLEN !!! Niet versaecken. Samen zijn we machtig !Je zoekt excuses om het niet te doen, je ego wil niet onder de loep genomen worden. Je schrijft dat we al in de storm zitten, dus zoveel tijd hebben we niet meer met z'n allen. Vergeet 3 maanden, dan leven jij en ik misschien niet meer. Het enige wat we hebben is vandaag. De 2 dagen die er niet toe doen zijn gisteren en morgen.
Mike
Bedankt Mike, duidelijk. ps, ook bij Abheeru aangegeven: Benieuwd wanneer je met de 12 stappen cursus naar Zeeland komt. (Het liefst bij de wakkere Petra). "acceptatie" gaat wel maar vergeving over belangrijke zaken is tot nu toe een no go areaIk zie dat je het zo kunt lezen. Ik zal uitleggen hoe ik het bedoelde:
Ik bedoelde dat we alleen vandaag hebben. Godsgeschenk denkt 3 maanden vooruit en vergeet daardoor dat ze niet in de toekomst moet leven maar in het heden, zeker als je weet dat de tijd dringt. Dat is wat ik bedoelde met 'over 3 maanden leven we misschien niet meer'. Dit staat los van de komende ontwikkelingen, we weten allemaal niet of we morgen zelfs nog maar gaan halen. Leef alsof er geen morgen is, maar wel voor de eeuwigheid! Daarom ook geen beslissingen over hulp zoeken uitstellen, maar NU handelen.
Positief genoeg voor je zo?
Mike