ULTRA Pepe Lives Matter:
Deze videoclip vat heel goed samen waarom ik geloof dat Trump de regering heeft overgedragen en toegestaan heeft dat het verval zich kan uitspelen. De tegenstander wil ons land verscheuren via een burgeroorlog. Als Pence op 6 januari de verkiezing had verworpen, dan kan ik je verzekeren dat er een afschuwelijke en gewelddadige burgeroorlog was uitgebroken, iets wat de gevestigde media aanmoedigden. We hadden op dat moment misschien wel geen land meer gehad.
Trump ondernam de best mogelijke actie en bedenk je, hij geeft telkens weer hints dat hij Q+ is en dat hij een plan heeft dat in werking kan treden vóór 2024. Momenteel haat de meerderheid van het volk Biden, ze scanderen het bij elke sportwedstrijd en de schade aan het land komt aan het licht. In pricipe smeken de normies Trump terug te komen. Degenen die nooit aandacht voor de politiek hadden.
Door het voorkomen van een burgeroorlog versterkte hij in feite het grote ontwaken en bedenk… alleen als er licht op wordt geschenen, kan met deze creaturen in de schaduw worden afgerekend. Optiek is alles en de optiek is in het voordeel van de Witte Hoeden. Lees Adam Schiff’s tirades over de bots op Twitter en je ziet dat zij zich niet behaaglijk voelen. We zitten op de beste tijdlijn.
In de videoclip hoor je Rick Wilson, de oprichter van Intrepid Media, bij het nepnieuws van MSNBC zeggen: “En de donorklasse kan niet aan de zijlijn blijven staan en zeggen, ach, maak je geen zorgen, dit zal zichzelf allemaal wel oplossen. Zij zullen nog steeds naar voren moeten komen en een kogel in Donald Trump moeten planten, en dat is een feit.”
Opmerking Paul: Denk je dat als een republikein en aanhanger van Trump iets dergelijks op tv zou zeggen, dat dat ongestraft zou blijven? De Deep State democraten zouden er meteen werk van maken en het nepnieuws zou overuren draaien om iedereen te laten weten dat die persoon een gevaar voor het land is en direct gearresteerd moet worden en voor jaren opgesloten. Maar je ziet hier heel duidelijk dat voor de Deep State democraten een ander rechtssysteem geldt, zij kunnen zeggen en doen wat ze willen, ze worden beschermd door het corrupte systeem. Maar dat komt een keer tot zijn eind!
@KarliQ Rick Wilson is planting seeds of assassination in the lefts minds.
t.me
t.me