The Great Awakening

Weer een artikel van Ben Sorenson, ik vind hem bijzonder en hoop.dat jullie dit ook kunnen waarderen,

Er is iets wat ik je wil vragen… God brengt allerlei zeer schokkende onthullingen op mijn pad, waarvan ik ervaar dat Hij wil dat ik het ga bekendmaken.

Dit zijn zaken die ik nooit van mijn leven had durven vermoeden. Er is blijkbaar een periode aangebroken op Gods eeuwige agenda, waarbij bepaald is dat dit in deze tijd onthuld moet worden.

Jullie weten dat ik iemand ben die altijd Gods liefde en goedheid wil vooropstellen en mensen hoop en kracht wil geven. Dat is het doel van mijn hele bediening.

God laat me echter zien dat het ook hard nodig is dat de mensheid in haar geheel wakker wordt, ten aanzien van wat er werkelijk gaande is in onze wereld.

Er is een periode aangebroken waarbij God besloten heeft het gordijn weg te halen en ons een blik te geven achter de schermen.

Zoals gebeurde met de profeet Ezechiel: God nam hem mee achter de ‘coulissen’ en toonde hem wat er in het verborgene gebeurde, door de leiders van het land. Wat Ezechiel zag, was te vreselijk voor woorden.

De onthullingen die gaan komen zijn van dien aard, dat het velen van ons met diepe afschuw en gruwel zal vervullen en het kan een zware emotionele en psychische schok zijn. Mij heeft het ook zeer aangegrepen, en ik heb rust moeten vinden bij God, die al deze zaken al duizenden jaren weet.

God moest me dit echter laten zien, anders zou ik altijd onwetend zijn en zou God me niet kunnen gebruiken om dit kwaad aan te pakken.

Voor ik hier dieper op inga, moet ik even het volgende zeggen...

God heeft mij niet geroepen om mensen te behagen. Als je mij al langer kent, weet je dat. Ik heb me nog nooit ingehouden om te zeggen wat Jezus me opdroeg te zeggen. Het kost me altijd weer veel financiële steun, vrienden en populariteit.

Tijdens de eerste jaren van mijn bediening sprak ik over de Geest van God, de kracht van God, wonderen en de realiteit van het bovennatuurlijke.

Dat maakte me ongeliefd in kerkelijke kringen, waar men gewend is menselijke programma’s af te draaien in plaats van te functioneren in overgave aan God Zelf. Woorden over God kent men, maar de machtige tegenwoordigheid van de allerhoogste is onbekend.

God riep me om dit bekend te maken, wat me niet bepaald geliefd maakte. Ik schopte tegen de gevestigde structuren van controle en kerkje-spelen aan, en riep op tot overgave aan de Geest van God.

God gaf me ook een sterke boodschap van bekering en levensheiliging, wat me opnieuw veel vijanden opleverde.

Ik werd uitgescholden voor alles wat rot en vort is, omdat ik de kerk wees op de hypocrisie, zonde en perversie van veel christenen en leiders.

God sprak tot ons dat Hij wil dat mensen stoppen met kijken naar de goddeloze televisie en films vol zonde. Opnieuw kreeg ik bakken vol kritiek over me heen.

Daarna gaf God me een overweldigende boodschap van Zijn liefde voor ons en Zijn verlangen om heel innig om te gaan met ons, en leren leven vanuit Zijn liefde. Opnieuw werd ik langs alle kanten uitgescholden en verweten, omdat ik opeens God ‘te liefdevol’ voorstelde. Het is letterlijk nooit goed.

Spreek je over heiligheid en bekering, dan schelden ze je uit voor ‘wettisch’, spreek je over Gods liefde, dan scheldt men je uit voor ‘wetteloos’.

Maar goed. Ik gaf steeds gehoor aan wat God me zei. Hij roept mensen op tot heiligheid en zuiverheid, en Hij laat ons zien hoe groot Zijn liefde is. Het hoort bij elkaar.

Gedurende de 25 jaar dat ik Jezus dien, heb ik altijd gedaan wat Jezus me toonde. Hij zei me om mensen te onderwijzen over het feit dat Hij nog altijd spreekt, door de gave van profetie. Weeral haat en kritiek, laster, beschuldigingen en verwerping.

De laatste vijf jaar heb ik vooral gesproken over wat Jezus me liet zien over de ware boodschap van de Bijbel: Hij kwam om het koninkrijk van God te vestigen, en een toekomst vol hoop te brengen.

Jezus toonde me dat het hele eindtijd-denken 100% demonisch is, en bedoeld is om de hele essentie en kracht van de bijbelse boodschap weg te nemen.

De Bijbelse waarheid is dat Jezus en de Vader bij ons wonen, dat wij hun tempel zijn en dat Zij door ons heen herstel brengen op aarde.

Door deze terugkeer naar de authentieke bijbelse waarheid kreeg ik meer vuiligheid over me heen dan ooit tevoren.

Maar ik gehoorzaamde.

Dwaalleer afbreken en terugkeren naar de boodschap van Jezus, leren de Bijbel juist lezen, valse vertalingen ontmaskeren, enzovoort.

Wat ik wil duidelijk maken, is dat ik al 25 jaar lang Jezus dien en dat ik nooit gebogen heb voor de haat, afwijzing, kritiek en beschuldigingen van mensen.

De Geest van God, de gaven van de Geest, de kracht van God, de liefde van God, de heiligheid van God, de stem van God, de boodschap van het koninkrijk, alles…

Nu brengt God me op een heel ander punt, waarbij ik geloof dat alles bij elkaar komt. Om in staat te zijn de komende schokkende onthullingen te verwerken, hebben we ALLES van God nodig.

God zegt me dit:

”Het is nu tijd dat Mijn volk volwassen wordt en gaat leven met Mij, in de Geest. Dat ze hun kinderschoenen afleggen van een comfortabel, flauw christen-zijn, en echt gaan wandelen in Mijn gezag als zonen en dochters.

Het is tijd dat alles onthuld wordt en dat er een volk opstaat dat onderwezen is door Mij, dat sterk geworden is in Mij en dat nu kan zien hoe de wereld werkelijk functioneert.

Dan kan dit leger van Mijn koninklijke, gezalfde, en volwassen zonen en dochters gezamenlijk dit grote - zeer grote - kwaad aanpakken in gebed, proclamatie en oordeel.

Er komt een tijd van hevig oordeel aan, en Mijn volk zal hierin instrumentaal zijn.’

Nu de Nieuwe Wereld Orde gevestigd wordt door de satanisten die deze wereld achter de schermen besturen, lijkt het voor velen alsof de mooie toekomst wegvalt.

Niets is minder waar.

Nu, meer dan ooit, zal God Zijn licht laten schijnen. Hij gebruikt dit om de mensheid wakker te schudden. Mensen gaan het kwaad zien in al zijn gruwel, en zullen gedwongen zijn God opnieuw te zoeken.

God zal het omkeren ten goede.

De tijd die we nu ingaan, is juist de reden dat God ons vorige jaren het GOEDE NIEUWS VAN ZIJN KONINKRIJK getoond heeft. Opdat we nu sterk zouden staan en weten: dit is niet ‘het einde’. Wij weten nu dat we geroepen zijn om te heersen met Christus de Koning en dus niet bevreesd hoeven te zijn.

God heeft ons voorbereid!

God werkt altijd in stappen. Eerst heeft Hij de kracht van Zijn Geest hersteld in de kerk. Daarna innerlijke genezing en bevrijding. Daarna Zijn grote liefde en Vaderhart. Dan de boodschap van Zijn koninkrijk dat hier is.

Nu zegt Hij: en nu zul je in de kracht van Mijn Geest, met een genezen innerlijk, vervuld met Mijn liefde, levend in Mijn koninkrijk, het kwaad in de ogen kijken en het neerhalen.

God neemt ons mee naar volwassenheid, want Hij wil volwassen zonen en dochters op aarde hebben, die Hem vertegenwoordigen.

Wil je luisteren?

Wat ik je wil vragen is dit: ik heb al 25 jaar lang oprecht mijn hart geopend voor de allerhoogste, om Hem geheel te dienen.

Wil jij bereid zijn je hart ook te openen voor ALLES wat Hij wil zeggen?

Nu, met de covid plandemie - is de misleiding van de media sterker dan ooit. De leugens van overheden zijn schandaliger dan ooit.

Een PCR test die totaal niet in staat is om een virus te detecteren en die 89-94% VALSE POSITIEVEN geeft, wordt gebruikt om zogezegde ‘besmettingen’ te ‘bewijzen’.

Deze valse testresultaten dienen vervolgens als basis voor vernietigende lockdowns, ziekmakende maskers, en allerlei tirannieke maatregelen die de hele samenleving pas echt ziek maken.

En dit is nog maar het prille begin. Het decennia 2020-2030 is bepaald door de globalisten als het tijdperk van aanhoudende pandemieën (ze bereiden er meerdere voor!) om de ruggengraat van de mensheid te breken, zodat de hele wereld zich zal buigen voor hun dictatuur.

Het ware gelaat van de Europese Unie en de Verenigde Naties komt tevoorschijn: vernietiging van de individuele landen en streven naar een wereld waarbij totale onderdrukking heerst.

Wat is de oplossing?

‘Kijk omhoog en zie uit naar een ontsnapping’ zegt de duisternis.

‘Nee’, zegt Jezus. ‘Sta op, zie Mij IN JULLIE MIDDEN als de Koning en besef dat Ik strijd in en door jullie heen.’

Nu is de tijd dat de zonen en dochters van God zullen opstaan en schitteren. De majesteit van de almachtige zal bekend worden op aarde en de duisternis zal vernietigd worden.

‘Jezus regeert’ zal niet langer een loze kreet zijn die men zingt in een levenloze kerk. ‘Jezus regeert’ zal de krachtigste realiteit op aarde worden. In jou en mij.

We leven in een tijd van grote omwenteling en dat is goed. De mensheid wordt wakker geschud.

Ben jij bereid te horen en te zien wat God nu gaat onthullen?

Als ik je zeg dat de Nederlandse overheid op wereldschaal heel diep zit in het hart van satanische netwerken van ritueel misbruik van kinderen, kun je dat dan geloven, als je de bewijzen eenmaal voor ogen krijgt? De bewijzen komen eraan in de toekomst!

Als je hoort dat jouw regering in feite nadrukkelijke satanisten zijn, die de meest afschuwelijke misdaden tegen de kleinste kinderen begaan, en je ziet er de bewijzen voor, wat doe je dan?

Ik kondig een en ander alvast aan, om je mentaal en geestelijk voor te bereiden…

Ik vraag je slechts dit: eenmaal de bewijzen op tafel komen, sluit dan alsjeblieft je ogen niet.

God heeft mensen nodig die bereid zijn te weten wat er gaande is, en die samen met Hem strijden hiertegen.

Er verdwijnen elk jaar zo’n acht miljoen kinderen op aarde. Over de hele wereld lopen eindeloze tunnel-netwerken onder elk land door, die ondergrondse complexen aan elkaar koppelen, waar ontelbare kinderen gevangengehouden en zelfs gekweekt worden, met als specifiek doel misbruik door de rijksten en machtigsten van de aarde.

Er worden genetische experimenten gedaan met kinderen, die te gruwelijk zijn voor woorden. Kinderen worden gekruist met dieren en de meest monsterlijke wezens worden voortgebracht.

Ik toon je de foto’s nog niet, omdat het te gruwelijk is. Als je het nu alvast weet, kun je er al mentaal op voorbereid worden.

God wil dit ontmaskeren en uitroeien, maar daarvoor heeft Hij ZIJN VOLK nodig!

Het kwaad op aarde is te erg voor woorden.

God huilt hier al eeuwen om, maar het is altijd verborgen gebleven.

NIEMAND WIL HET WETEN.

DAAROM GAAT HET ONGESTOORD VERDER.

MENSEN SLUITEN ALTIJD HUN OGEN, OMDAT HET TE SCHOKKEND IS.

Een Amerikaanse cyber-expert, een man die dag en nacht bezig is met geheime informatie te onderzoeken, zei tegen me:

‘Van al het ergste kwaad op aarde lopen veel lijntjes rechtstreeks naar Nederland. Jouw land zit in het centrum van veel van deze gruwelen.’

Dat is onvoorstelbaar...

Ik geef gehoor aan de Vader, die zegt:

‘David, zie het, onthul het, sta ertegen op.’

Ik weet dat dit me opnieuw veel veroordeling zal opleveren.

Daarom vraag ik je:

Wie is er bereid om samen met Jezus en de Vader, te zien wat er gaande is?

Wie is er bereid te huilen samen met Jezus en de Vader, om wat er gebeurt in het verborgene?

Wie is er bereid om samen met mij op te staan tegen de ergste gruwelen die de aarde kent?

Je hoeft nog niets te geloven, omdat ik nog geen bewijzen geef. Die worden voorbereid...

Mijn vraag is alleen: eenmaal je de feiten ziet, sluit je dan je ogen? Zoals de priester, de aanbiddingsleider en de schriftgeleerde, die de bloedende man niet wilden zien, langs de kant van de weg?

Denk maar aan het verhaal van de barmhartige Samaritaan.

Alle religieuzen sloten hun ogen.

Maar de 'ongelovige hond,' de 'vuile' Samaritaan, zag de naakte, bloedende, lijdende mens liggen in het vuil van de aarde... en boog zich over hem heen...

Wat zul jij doen?

Precies dat. Met keihard bidden tot God om ons te komen redden gaan we deze spiituele oorlog niet winnen. God heeft SOLDATEN nodig, warriors of truth!

Mike

T0soqk3jqmar8fa7rjgobhpvhzoh1tmgp.jpg

Mike

Sorry krijg hem weer niet kleiner , luister aub maar deze predikant , geeft uitleg over de bijbel en de situatie van min, gr Assie

Ik heb je post aangepast, Assie. Let voortaan op het volgende:

Voortaan NIET:

1. De link gebruiken van je mobiele YT-app
2. De link gebruiken die staat onder ‘delen’
3. De link gebruiken die je krijgt als je met de rechtermuisknop op de video klikt.

Voortaan WEL:

YT openen in een browser, zowel op je mobiel als op een computer (ik raad Brave aan) en de link gebruiken die in de adresbalk staat. Deze kopieren en in je post plakken.

Mike

Kunnen we Tucker nog wel vertrouwen of speelt hij spelletjes a la Alex Jones???

https://www.ninefornews.nl/tucker-carlson-haalt-uit-de-amerikaanse-verkiezingen-zijn-vervalst/

Er wordt wel eens gezegd dat Flynn “knows where the bodies are buried”. Gaat dat dan over de lichamen van misbruikte kinderen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan