Geloof, geduld, vertrouwen!
Dat geduld is een moeilijk puntje.
In de zaak corona en ook Trump speelt wat betreft geduld het ego sterk mee. Je wilt gewoonweg dat de wereld ziet met welke fraude er gewerkt geworden is en welke rol de media heeft. Natuurlijk wordt er steeds door mensen gezegd: Nou, wanneer wordt het dan allemaal ontmanteld? Je ziet toch zelf dat ze steeds weer nieuwe verhalen verzinnen. Het is gewoonweg allemaal onzin wat je vertelt. Ja, en ik moet steeds toegeven dat er nog geen antwoord is wat de wereld zal schokken, steeds wordt het uitgesteld en steeds sta ik in mijn hemd. Dan speelt het ego idd. op. Je voelt je klein en je wilt dat die waarheid naar boven komt. Je voelt het bijna alsof jij degene bent die een proef moet doorstaan en de ander steeds de winnende partij is. Natuurlijk, onze zet zal komen. En weet je wat ik dan denk: Ze zullen zeggen, kijk wat een fake. Trump gebruikt zijn macht om alles naar zijn hand te zetten, hij heeft zelfs de media omgekocht. Het is een dictator. En als je dan zegt, kijk de media is onbetrouwbaar geweest, dus ook het verhaal van Corona is niet juist. Ook daar liegt de media, dan wordt er gezegd, ach dat is heel wat anders. En als uitkomt dat corona niet waar is zal gezegd worden dat Rutte en Co dit niet wisten.
Ze zullen die ogen nooit openen.
Dorothé
Dorothé