The Great Awakening

Het lijkt op ieder mediakanaal te staan. Bron is de donaldjtrump website:

https://www.donaldjtrump.com/media/trump-campaign-statement-on-legal-team/

Hier de man achter Nederlands Verzet Content Peter Bierhof

Zijn laatste video, hij stopt ermee.

Hij heeft het over Trump, over andere mensenrassen, over dualisme en over ego.

Kan ik alles geloven? Weet ik niet. Hij heeft erover dat hij gelooft in andere mensenrassen, let op: Het zijn mensen.

Toch wel een goede video m.i.

Ik weet niet of hij geheel verantwoordelijk is voor dat telegram account.

Dorothé

Persoonlijk ben ik er niet rouwig om dat Peter stopt. Zoals gezegd, ik heb niet zoveel met die Nederlanders die menen over dit soort onderwerpen duiding te moeten geven. Telkens komt daar of een veel te negatieve kijk op de zaken, of ze gaan op de wappietoer met Galaktische Federatie en weet ik wat voor hersenspinsels nog meer.

Hij is overigens wel verantwoordelijk voor de content van een door hemzelf opgezette app-groep net zo als ik verantwoordelijk ben voor de content op mijn forum. Als hij niet wil moderaten krijg je wildgroei, met name een heel leger Facebook-wappies die sinds maart zijn ingestapt door opperwappie Janet Ossebaard.

Voor wat betreft de statement van het legal team van Trump omtrent Sidney Powell het volgende:

Dit is pure tactiek, niets meer en niets minder. Hier allerlei negatieve conclusies aan verbinden als 'Giulliani heeft haar ontslagen' of 'ze ligt eruit' is allemaal voorbarige onzin. Sidney Powell spant rechtszaken aan namens We The People, Giulliani en Ellis doen dit namens de overheid. Op deze manier laten ze zien dat de overheid aan de kant van het volk zit en er zullen ongetwijfeld ook gegronde juridische redenen zijn voor de onafhankelijkheid van Powell. Ondertussen stonden ze een week geleden wel gezamenlijk de pers te woord, dus het is gewoon een team, net als Lin Wood hier ook toe behoort. Trust the plan en, heel belangrijk, kalmeer die amygdala en blijf rustig nadenken!

Mike

Dank je. Had ik even nodig.

Door allemaal deze berichten, ga je op een gegeven moment angst krijgen, angst dat er niets meer op waarheid berust.

Wat kun je nog van het begin tot het einde geloven. Welk nieuws wordt weer als fake ontmanteld. Nou, blij dat hier nog een rode draad is.

Dorothé

Zal waarschijnlijk en hopelijk spoedig nodig zijn.

De kliniek waar ik werkte wordt overgenomen door een andere dermatoloog. Wel vrouwelijk, maar het schijnt dat ze een aardige vrouw is. Is natuurlijk altijd afwachten.

Nu wil ik daar weer gaan solliciteren. De rollen zullen daar opnieuw ingevuld gaan worden. Zaken zoals kwaliteitsmanagement zullen weer opgepakt gaan worden (Lijkt me). De doktersassistente die nu de balie beheerde, wil dat niet meer, dus is er weer een baliemedewerker nodig. Personeel wil mij terug, patiënten waren ook blij met mij. Dus ik ga proberen om daar weer een voet tussen de deur te krijgen.

Het is geen baan op mijn niveau, maar ik vond hem wel leuk en het is niet zo stressig. En die 5 min. te voet van mij af. Geniaal.

Maar goed, eerst zien...

Dan zal er flink aan mijn angst/ego geveild moeten gaan worden, wil ik niet weer in een onderdanige rol gaan zitten.

Ik zal vanzelf op je terugkomen, mocht ik voelen dat ik er rijp voor ben.

Dorothé

Ik ben niet de enige die dit ziet:

Tjyj78jyro35prctvnqc0tyk02kdjtipp.jpg

Mike

Je kan het zelf ook zien. Het staat nagenoeg op elk mediakanaal echter als je dan het originele statement op de donaldjtrump website vergelijkt met al die nieuwsberichten, zie je hoe erg het uit verband is getrokken en wat ze er allemaal bij verzinnen. Enige wat wel gezegd kan worden is dat het geen fuckbook verzinsel is door een of andere onbekende trol.

https://lawandcrime.com/2020-election/alan-dershowitz-bizarrely-goes-along-with-trumps-theory-that-scotus-could-hand-him-the-presidency/

Geloof, geduld, vertrouwen!

Dat geduld is een moeilijk puntje.

In de zaak corona en  ook Trump speelt wat betreft geduld het ego sterk mee. Je wilt gewoonweg dat de wereld ziet met welke fraude er gewerkt geworden is en welke rol de media heeft. Natuurlijk wordt er steeds door mensen gezegd: Nou, wanneer wordt het dan allemaal ontmanteld? Je ziet toch zelf dat ze steeds weer nieuwe verhalen verzinnen. Het is gewoonweg allemaal onzin wat je vertelt. Ja, en ik moet steeds toegeven dat er nog geen antwoord is wat de wereld zal schokken, steeds wordt het uitgesteld en steeds sta ik in mijn hemd. Dan speelt het ego idd. op. Je voelt je klein en je wilt dat die waarheid naar boven komt. Je voelt het bijna alsof jij degene bent die een proef moet doorstaan en de ander steeds de winnende partij is. Natuurlijk, onze zet zal komen. En weet je wat ik dan denk: Ze zullen zeggen, kijk wat een fake. Trump gebruikt zijn macht om alles naar zijn hand te zetten, hij heeft zelfs de media omgekocht. Het is een dictator. En als je dan zegt, kijk de media is onbetrouwbaar geweest, dus ook het verhaal van Corona is niet juist. Ook daar liegt de media, dan wordt er gezegd, ach dat is heel wat anders. En als uitkomt dat corona niet waar is zal gezegd worden dat Rutte en Co dit niet wisten.

Ze zullen die ogen nooit openen.

Dorothé

Dorothé

Ze zullen de ogen wel MOETEN openen, of ze dat nu willen of niet. Dit verhaal is ZO GROOT dat de media hier uiteindelijk wel aandacht aan moeten besteden, willen ze nog enige geloofwaardigheid als 'nieuws'organisaties behouden. Totdat duidelijk gaat worden wat hun kwalijke rol hierin is geweest en hun val ook onvermijdelijk wordt. Het verkiezingsschandaal is bovendien INTERNATIONAAL, dus het zal verregaande gevolgen hebben ook buiten de Amerikaanse landsgrenzen. Daarna komt de D5, de sneeuwmassa die alsmaar maar in omvang en in snelheid toeneemt. Schandaal na schandaal zal onthuld worden. En telkens zullen dezelfde spelers terugkomen, waardoor het uiteindelijk steeds makkelijker wordt voor de massa om te accepteren dat de corruptie en decadentie telkens vanuit dezelfde hoek komt en schier grenzeloos is. En ja, wij vangen als voorhoede de eerste kogels op. Dat is onze rol en we moeten niet gaan mekkeren als dit het geval is maar ons trots van deze dankbare taak bedienen!

Mike

Ja, ik ben ook heel blij dat ik in deze tijd mag leven. Dit is zo essentieel. Wij hebben echt een bijzondere taak gekregen.

Dit is meer dan groots.

Dorothé

Ik denk zelf inderdaad dat mensen niet kunnen of willen of durven toe geven dat ze het fout hebben.

Wij moeten dus zelf heel sterk in onze schoenen staan.

Wat mijzelf ook helpt - naast dit forum - dat er nog steeds bv in nederland allerlei dingen fout gaan  en er gelogen wordt.

Gemeenten kunnen hun taak niet aan, boeren worden bedrogen,

afval wordt overal gedumpt met medewerking van de regering. Voorbeelden te over. en maar liegen.

Kijk

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan