Jeanette1618242654
New member
Soms he... als ik weer een "Old World maps in combinatie met Tartaria" rabbithole in duik (gewoon omdat de wereldshit me ondanks dat ik weet dat het goed gaat komen, toch soms te veel wordt, en dit leuke rabbitholes zijn.. ondanks dat ze ons onze historie hebben afgenomen) dan zie je kaarten waarbij Antarctica gewoon helemaal vast zit aan zuid amerika, er allerlei hele exotische dieren rondhobbelen en er ik weet neti wat allemaal gebeurde... er zelfs een gebied was/is dat Vuurgebergte (of zo.. zit dit even uit mn hoofd te tikken en er zit sinds de laatste 3 jaar een beetje teveel info in die grijze cellen om alles goed geordend te hebben daarEven terugkomend op Antarctica:
Maar er leven geen ijsberen op Antarctica.
14 Величайших тайн Антарктиды
Окунитесь в увлекательные чудеса и тайны Антарктиды На протяжении веков Антарктида захватывала наше воображение. От исторических первых исследователей 1800-х годов до смелых ученых наших дней мы по-прежнему очарованы чудесами, которые происходят в ледяных равнинах Антарктиды. Как последняя в...zen.yandex.ru
Dus misschien liepen er wel gewone beren rond of wie weet... een echte ijsbeer die een portal gevonden had... (maak nu een dolletje, maar echt... als het wel zo zou zijn, zou het me na deze 3 jaar spitten in van alles en nog wat, niet eens meer verbazen)