In de alternatieve media zie je dat Poetin neergezet wordt als de eerlijke- en de NAVO als de slechte politieagent. Dat deed me denken aan de besmettingsleugen. De alternatieve media richtten zich op het downplayen van de besmettingscijfers en het afspiegelen van de ziekte als een griepje, maar niemand (uitzonderingen daar gelaten) haalde de angel uit de discussie door te zeggen dat virussen niet besmettelijk kunnen zijn. Het gros van de alternatieve media hield daarmee de besmettingsleugen in stand.
Datzelfde verschijnsel zien we nu weer. De meerderheid van de alternatieve media gaat mee in de verhaallijn van de film. Waar ze tijdens de pandemie PsyOp stelden dat de besmettingen wel wat meevielen, lockdowns en overige maatregelen onnodig waren en ivermectine werkte tegen besmettingen, maar de grootste leugen niet benoemden, benoemen ze nu wederom de grootste leugen niet. Daarom blijf ik hameren op de rol van de controlled opposition. Zij vertellen u de inverse van het mainstream verhaal, maar laten niet zien dat het gehele verhaal een leugen is. Net zoals er geen besmettingen waren, is er nu geen oorlog.
Nee, echt waar: er is geen oorlog. De enige oorlog die gaande is, is een oorlog tegen de psyche van de wereldbevolking. Het is een perceptieoorlog. Het doel is dat u gewend raakt aan onbetaalbare producten en diensten. Oekraïners komen hier en krijgen een staatsuitkering genaamd ‘
leefgeld‘. Dat is het voorbeeld voor wat iedereen nu versneld boven het hoofd hangt. “Boven het hoofd hangt? Staatssteun is toch prettig?” Ja, het is prettig, totdat u erachter komt dat u volledig afhankelijk bent geworden en het moment aanbreekt dat de social credit score, beginnende bij uw klimaat CO2 footprint, aan die steun gekoppeld wordt.
Ja, er zijn wel vluchtelingen. Die mensen hebben ook in Oekraïne naar de valse werkelijkheid op hun tv-scherm en social media gekeken en ontvluchten de niet bestaande oorlog, zoals de besmettingsleugen mensen in lockdown en zelfisolatie dwong.
www.martinvrijland.nl
Mijn diepste hoop en verlangen is dat er een grote ontwaking komt, waarbij ook u, uw kennissen, vrienden en familie gaan zien dat er geen oorlog tegen Oekraïne gaande is, maar een oorlog tegen u en ik via de in scene gezette oorlog in Oekraïne. Als het in scene gezet is, spelen alle wereldleiders een rol in die film. De vijfde generatie oorlog is volledig gericht op de perceptie van uw waarneming met als doel om u en ik onder een totalitair bestuur te brengen; een bestuur dat alle facetten van ons denken en handelen monitort en bestuurt.