The Great Awakening

PANIC IN DC!

Ti6sbls35a9hoyor0fp9eunarim9ejghw.jpg

Mike

Maak je op voor 6 januari!

Ja die datum heb ik elders ook voorbij zien komen! Ik ben meestal niet zo van vastpinnen op een datum maar deze kan weleens interessant zijn om in de gaten te houden.

En nog meer goed nieuws uit belgie 😊. Via teledinges is een heel netwerk over VL uitgerold om de mensen die op dezelfde golflengte zitten met elkaar te verbinden, per provincie en per gemeente ! Via een invitatie-link kun je dan jouw contactpersonen (via messenger ofzo) hierop uitnodigen. Mss een ideetje voor NL ook ?

Dit gaat niet over de VS, maar is naar mijn gevoel een geweldige video:

Ook een great Awakening!

Nieuwjaarsboodschap voor een buitengewoon 2021

• Weerbaarheid boven veiligheid. ⁣

• Waardevol gedoe boven comfortabele afleiding. ⁣

• Eigen verantwoordelijkheid boven gekozen slachtofferschap. ⁣ ⁣

Zodat we weer vrij in verbinding kunnen leven. ⁣

Dorothé

Ja Tibor volg ik ook, echt een topper ook! Wat een vent is dat zeg, hij vertelt ook veel hetzelfde als wat Mike ons hier ook vertelt. Zeker waardevol om hem te volgen.

Trump, Art of War - lees dit draadje:

Voor iedereen die zich mee laat slepen in emoties van wanhoop, pessimisme en teleurstelling. Trust the plan.

Mike

Demonstratie voor Julian Assange - Amsterdam Museumpein, 3 januari 2021 14.00uur
&feature=emb_logo

Misschien al besproken maar vraagje:

Lin Wood zegt Pence is niet te vertrouwen....
Maar 6 jan komt iedereen naar Washington in de hoop dat Pence Trump als winnaar kiest door de swingstates niet te tellen.

En Q zegt "militairy is the only way" dus dat zegt mij ook dat er 6 jan niets gaat gebeuren. Tenzij er bedoeld wordt dat de pleuris dan uitbreekt, en het leger de orde moet houden?

Hoe zien jullie dat?

Martijn

Optics are important. De patriots veinzen dat Trump omringd wordt door verraders en dus moet de illusie worden hoog gehouden dat Pence een van [HEN] is. Lin Wood werkt mee met dit spel, maar ook bijv. Louie Gohmert, die Pence voor het gerecht wil dagen. Trust the plan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan