Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De docent is een GGZ arts uit de verslavingszorg. Hij had echt kennis van zaken.Gisteren een interessante discussie gehad met mijn studiegenoten over regenboogvlaggen en regenboogzebra's om over te lopen, over klimaatgekte, over BBB, over LGBTQ+ en noem maar op. Ze weten ondertussen dat ik anders denk en vragen mij steeds uit. Ze vragen hoe ik aan die info kom en zijn wel respectvol in hun reactie. Ze snappen niet hoe ik dit allemaal zo anders kan denken. Er zit een hele aardige homo in deze groep en dat was wel discussiëren. Een vrouw uit Venlo staat achter mijn verhaal en weet meer omdat een vriendin van haar een zgn. wappie is. Zelf vindt ze het jammer dat ze zich heeft laten vaccineren. Ze heeft geen schadelijke gevolgen, denkt ze. Alhoewel, vorig jaar opeens moeten worden gedotterd met alle gevolgen van dien. Leeftijd 54 jaar. Zij staat wel achter mijn verhaal.
Dan,....ja Mike, ongelooflijk maar waar.....Tatatata!!!! de 12-stappen besproken. De docent had een tekst hierover gemaakt met de officiële versie en stond er helemaal achter. Mijn studiegenoten zaten te kijken of ze het in Keulen hoorden donderen. Wat, God, hoe kun je het daarover hebben.....
Ik vond het geheel wel amusant om te zien.
Dorothé