The Great Awakening

Q doesn't even need to post a single thing and we'rve collectively exposed Ukraine, vaccines, and so much more during the precipice without him.

Can this be a reason why Q doesn't post anything anymore? Because it's not necessary and we have all the answers ourself?
 
I love how all of the major outlets are trying to bring down Sound of Freedom by saying it's a "Qanon" movie.

None of the filmmakers, actors, or even Tim Ballard have associated with Q. Q certainly hasn't posted about the movie.

So let me get this straight.. anything talking about human/children sex trafficking is immediately considered "Qanon?"

They want to discredit this movie so bad that they are unintentionally getting a ton of eyes on Q's message of elites and trafficking. Nice.


Mike
 
I will continue to say that this war is about The Great Awakening. If everyone in the world knew what was happening behind closed doors (and who was responsible) then the Cabal would cease to exist in a day.

The problem lies in that most people who are living their day to day lives don't know, or the brainwashing of the mainstream media has convinced them it's simply just a "conspiracy theory."

Over time the truth is invading the public consciousness. Questions lead down the rabbit hole.


Mike
 

Bedoel je dit?
Ik heb die serie bekeken toen ik zelf in het prachtige Schwarzwald woonde. De serie was een genot, leven zoals voor 100 jaar in een huis in het Schwarzwald. Juist ja, zonder internet, zelf slachten, het land afdoen, koeien melken, fermenteren etc. Geweldige serie. De mensen die meededen (een gezin uit Berlijn), konden daarna niet meer wennen aan het normale leven met zijn snelheid, drukte en oppervlakkigheid. Vanaf ongeveer minuut 15 zie je dat ze het huis gaan betrekken. De moderne familie, met verwende kinderen die mobieltjesafhankelijk zijn en houden van feesten en kleding kopen. De twee meisjes kunnen zich maar moeilijk aanpassen. De zoon is nog heel jong en kan zich ook goed aanpassen. Uiteindelijk heeft de Turkse vader zich het beste kunnen vinden in 'een eeuw' geleden. Helaas werd hij ziek en moest de serie vroegtijdig afgebroken worden. De familie is echter nog jaren op vakantie naar het Schwarzwald gegaan en de kinderen gingen niet op facebook etc. Goede leerschool dus...
A propos mezelf. Ik heb dan weliswaar in de 'stad Baden-Baden' en niet in een dorpje gewoond, maar vond het toen ik terugkwam ook heel moeilijk om weer te wennen aan Nederland. Het Schwarzwald was veel conventioneler en conservatiever. Het was er heel fijn wonen.





etc.
Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan