Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik schrok ervan, en ik laat jullie gewoon meeschrikkenJe had wel even een waarschuwing bij deze foto mogen zetten.
Mmm, are we watching a movie?? (Interessante invalshoek; Claus in een hoofdrol .......)
Mmm, are we watching a movie?? (Interessante invalshoek; Claus in een hoofdrol .......)
Wat een wilde complottheorie.Bedoel je dat Klauw Schwab aan de goede kant staat?
Dus eigenlijk dat hij het WEF heeft opgericht, doet alsof hij slecht is, en op die manier de kwade geesten naar zich toe trekt om ze te kunnen exposen?
Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor.
Het is vanwege de quote die Angelface plaatste. Claussie ziet er ook uit als 'den slechterik' in dat malle zwarte pakje. Het ligt er zo dik bovenop. Er draaien meerdere fims tegelijker tijd hey?! (Misschien is et inderdaad een gekke gedachte ......)Bedoel je dat Klauw Schwab aan de goede kant staat?
Dus eigenlijk dat hij het WEF heeft opgericht, doet alsof hij slecht is, en op die manier de kwade geesten naar zich toe trekt om ze te kunnen exposen?
Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor.