Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, spotvogelsDan eet ik zeker vogels?
Ja, dat moet haast wel gezien je uiterlijk. Zijn ze lekker?Dan eet ik zeker vogels?
Het gemeentehuis (en mailboxen van ambtenaren) spammen met vleesreclame.Kak, mijn stad
Haarlem gaat als eerste stad ter wereld vleesreclames verbieden
Terwijl de vleesindustrie met haar campagne Nederland Vleesland vleeseters juist weer een goed gevoel wil geven, gaat de gemeente Haarlem reclames voor vlees juist verbieden vanwege de impact op het klimaat. Een wereldprimeur.www.trouw.nl
Bekijk bijlage 14842
De Great Reset gaat niet gebeuren. Keep faith and trust the plan. (Q)Alles is steeds door de normies weggehoond geworden en nu zitten we daar en nu zeggen ze "ja, wat kun je daaraan doen?". En we gaan verder met de afbraak. En als er uitkomt dat het id. The Great Reset is, dan zullen ze die ook zelfs nog omarmen omdat onze leiding daar voor staat en ons daar warm voor maakt. Er zal dan gezegd worden dat The Great Reset de enige mogelijkheid is om weer opnieuw door te starten. En dat zullen ze dan ook weer nabrabbelen. Ongelooflijk. Waar brainwashing toe in staat is.
Ik hoop dat het overgrote deel van de bevolking deze brainwashing gaat doorzien. Want voelen alleen is voor sommigen ook nog niet genoeg.
Dorothé
Helaas ook Nijmegen, maar nauwelijks een verrassing te noemen.