Bull
Well-known member
Het idee heb ik al uitgebreid bekeken maar ik loop nog tegen wat praktische bezwaren op.Net als in de oorlog een hout gas generator bouwen, de ontwerpen staan op internet Bekijk bijlage 16625
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het idee heb ik al uitgebreid bekeken maar ik loop nog tegen wat praktische bezwaren op.Net als in de oorlog een hout gas generator bouwen, de ontwerpen staan op internet Bekijk bijlage 16625
Zoals?Het idee heb ik al uitgebreid bekeken maar ik loop nog tegen wat praktische bezwaren op.
Starten en wegrijden in 2 minuten.Zoals?
Ik blijf erbij, Kernenergie is het schoonst en Groen!Starten en wegrijden in 2 minuten.
Dan zie ik meer in een methode om moerasgas te winnen en dat te gebruiken.
Maar past dat onder de motorkap? iIk blijf erbij, Kernenergie is het schoonst en Groen!
Dat moeras gas is vervuilend tochStarten en wegrijden in 2 minuten.
Dan zie ik meer in een methode om moerasgas te winnen en dat te gebruiken.
Kom ff jij komt uit de achtelijk hoek, daar rijden ze nog met OS en karIk blijf erbij, Kernenergie is het schoonst en Groen!
Ik bedoel meer de kernenergie waar U-boten /kernonderzeeërs op varenKom ff jij komt uit de achtelijk hoek, daar rijden ze nog met OS en kar
Of was het Achterhoek, ok paard en wagen dan
Past niet op een paard en wagen, jou huis is kleiner dan de reactorIk bedoel meer de kernenergie waar U-boten /kernonderzeeërs op varen
Dat is toch beter als eerst houtvergasser opstarten.Dat moeras gas is vervuilend toch
Maar ook om snel weg re kunnen rijden is een oplossing je stuurt je vrouw 3 uur eerder het bed uit om dat ding op te stoken dan kan jij in 2 minuten wegrijden
Je moet wel in oplossingen denken niet in problemen
Ja ok maar het was ook hypothetisch bedoeld hèPast niet op een paard en wagen, jou huis is kleiner dan de reactor
Nee dat denk ik niet, anders zou den Haag dat gas al lang verkocht hebbenDat is toch beter als eerst houtvergasser opstarten.
Dat bedoel ikJa ok maar het was ook hypothetisch bedoeld hè