Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk nou eens ... Klaus "Anal" Schwab is een dwergje!!! Grumpy? Sneezy was aardig.. Aah .. Sleezy.
Heeft iemand meer info over hoe ze die 'microdust' verspreiden middels aerosolen?Pagina 43 van het document:
Bekijk bijlage 2056
is dit wat, chemtrails zo te zien, sorry geen tijd om zelf te kijken, moet nu naar dochterlief omkijken, https://ymlp.com/zLiefhHeeft iemand meer info over hoe ze die 'microdust' verspreiden middels aerosolen?
Mike
chemtrails lijkt mij meest logische. Ik zag gisteren nog een vliegtuig vliegen met een grijze uitstoot. Er naast of er iets onder vloog er een vliegtuig, zonder enige zichtbare uitstoot.Ik weet niet zeker of ik dat moet geloven. Mij gaat het er eerder om te achterhalen op welke wijze de aerosolen in omloop grbracht worden.
Mike
A government report just released provides for the first time a comprehensive official history of Britain's biological weapons trials between 1940 and 1979.
Many of these tests involved releasing potentially dangerous chemicals and micro-organisms over vast swaths of the population without the public being told.
Misschien dat dit artikel nog iets toe kan voegen? Erg lang stuk, ik moet zelf nog even de tijd nemen om het rustig door te lezen.Heeft iemand meer info over hoe ze die 'microdust' verspreiden middels aerosolen?
Mike
Geen idee of smartdust hetzelfde is.Heeft iemand meer info over hoe ze die 'microdust' verspreiden middels aerosolen?
Mike