The Great Reset / Agenda 2030

September, aan alles voel je, zie je en hoor je dat de komkommertijd voorbij is. Het gonst, corona maakt een comeback. Dit terwijl de klimaatcrisis net op stoom komt.

Gelukkig zien veel meer mensen het en spreken zich uit.

De komende tijd zal de framing nog viezer worden dan de laatste 3 jaar. De propaganda gaat in de overdrive. Ik snap dat velen willen schreeuwen en hardere actie ondernemen, ik denk dat we dat juist niet moeten doen.

Het narratief loopt stuk, dat is de echte reden voor de paniek, urgentie, censuur en propaganda.

De gewone burger die zich tot nu toe afzijdig hield gaat zich roeren de komende tijd. De gewone burger heeft nog niet de ervaring en de kennis, maar wel de massa het momentum en de oprechte verontwaardiging.

Aan ons de taak om te coachen, want er komen er heel veel onze kant op. Blijf dus geduldig en wees alert. Jouw taak is nu anders dan de eerste aanval, toen was jouw tomeloze inzet en vuur voor waarheid hetgene dat de blitzkrieg heeft gestopt. Nu is vooral een alternatief belangrijk, laat mensen zien dat het allemaal bedrog is, lach de 'experts' uit. Doe aangiften tegen politici die met lockdowns dreigen. Onderzoek elk fakenews bericht van de oude media. Het is inderdaad tijd voor actie, hier hebben we 3 jaar voor getraind.

1693725599398.png

Ik ben het 100% met Willem eens. A.g.v. spirituele onvolwassenheid zie ik.talloze wappies schapengedrag vertonen. Die eeuwige vakantie die o zo belangrijk is (hedonisme), hetzelfde na-ons-de-zondvloed-gedrag (egoisme) en bovenal cynisme en doemdenkerij. Ik zie talloze wappies die moegestreden en gedemoraliseerd zijn geraakt. Deze gaan afhaken, ze zijn eigenlijk al afgehaakt. Tegelijkertijd gaan we nieuwe bondgenoten krijgen onder de normies met verse strijdlust. Dit is altijd al een karaktertest geweest en mensen blijven je verbazen. Zij die je als zwak had ingeschat tonen zich sterker dan verwacht en andersom blijken sterke mensen toch zwakker dan je had ingeschat. Beoordeel mensen in het hier en nu, reken ze niet af op het (recente) verleden maar omarm ze als nieuwe medestrijders en begeleid ze in de strijd met je eigen opgedane ervaring.

Mike

Laatst bewerkt:

De app is hieronder te vinden, weet alleen niet of hij ook in NL werkt. In het filmpje wordt wel echte meuk gescand.

De enummers die tevoorschijn komen zijn al jaren op de markt in voedingsmiddelen.
Schellak en rode kleurstof uit luizen. De ‘nieuwe’ insecten die ze (willen) gebruiken in meel en koekjes, crackers etc heb ik niet gezien in dit filmpje.

3 reuzen kopen alle huizen op: ze willen liever niet dat je dit weet​

Er zijn drie reuzen – BlackRock, Vanguard en State Street – die elkaar bezitten en die 89 procent van de S&P 500-index van Amerikaanse aandelen bezitten. “Zij bezitten alles,” zei presidentskandidaat Robert F. Kennedy jr. in de radioshow The Breakfast Club.

Deze drie reuzen, die eigenlijk één groot bedrijf vormen, hebben nu besloten om alle huizen in de Verenigde Staten op te kopen. Als ze zo doorgaan, bezitten ze in 2030 ongeveer 60 procent van alle huizen.

• Wow
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan