The Great Reset / Agenda 2030

Horror forceert mensen om even niet met het verleden of de toekomst bezig te zijn. En dus een mogelijkheid om te beseffen dat je in het NU bent = ervaren dat je LEEFT.

De Vest is echt een prachtig theater trouwens, ik was laatst in die zaal waar je over het plein uitkijkt.
Je doelt nu op deze voorstelling? Het was overigens leuk gedaan met de dans en knap in elkaar gezet!

Ja, zeker een prachtig theater. De dag ervoor was ik in de grote kerk, ook prachtig, bij de voorstelling van Herman van Veen. Geen agenda 2030, gewoon een mooie kerstvoorstelling.

Een algemene opmerking waarom ik denk dat horror zo populair is.
Nou ik had een heel ander beeld bij de voorstelling. Ja het is voor mensen 'spannend' om in zo'n andere wereld te kruipen.
Maar horror doet ons denken dat dit allemaal maar normaal is dat moord en bloed - wat we in de horrorfilms zien en gisteren ook 'n beetje in de voorstelling; ook veel 14-jarige scholieren waren er, kennlijk een project van school.
Het wordt ons toch wel 'n beetje door de strot geduwd. En ja ik ging zelf naar de voorstelling toe hoor, omdat ik benieuwd was. Gelukkig was het ook nog artistiek (met de dans), en mooi decor, dus op zich helemaal oke door deze avond hoor. Het gezelschap speelt gelukkig ook andere dingen behalve horror (https://www.jakopahlbom.nl/voorstelling/horror-anniversary-edition/).

Dat is toch best handig een deelauto, dan kan je alvast een beetje wennen aan de 15 minutenstad waarin je geen auto meer nodig heb.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan