Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oftewel de QRaldiAldi opent kassaloze winkel met sensoren in 2022, zo werkt het
Supermarktketen Aldi opent in 2022 de eerste kassaloze winkel. In het nieuwe filiaal van de discountwinkel worden boodschappen automatisch afgerekend met een speciale app. Er wordt gebruikgemaakt van sensoren die registreren welke artikelen je in de winkelwagen legt.radar.avrotros.nl
Daar tegenover staan kletskassa's, die mijns inziens eerder een hernoeming zijn van traditionele kassa's.Oftewel de QRaldi
dat gaat nig wel een dingetje worden voor een hoop mensen....
Hier ook een oud vrijstaand huis uit 1853. Nauwelijks isolatie, geen troep op het dak, wel houtkachel. Ik betaal 125 euro per maand. Nog wel, contract loopt af in april 2022. Ben benieuwd hoe het er dan voor staat.frapant is wel dat wji, met zjin 3en, in een vrijstaand huis wonen uit 1830, zonder zonnepanelen, slecht geïsoleerd en ook 225 /maand betalen
Houtkachel werkt dus beterder dan zonnepanelen
Idd beetje veel, maar het zijn wel bejaarden. Ik weet nog vroeger bij mijn opa en oma, daar was het altijd duizend graden binnenHier wonen wij ook in een oud vrijstaand huis uit 1919, geen isolatie en dergelijken, de enige vernieuwing is dat we pas sinds 2 jaar een combiketel hebben (daarvoor was het een ouderwetse moederhaard), en we betalen nu 200 euro per maand.
Dus 225 voor een nieuw geïsoleerd rijtjeshuis kan toch niet?
Koeien die dankzij pillen geen methaan meer boeren, zeesterren uit de reageerbuis tegen klimaatverandering, drones voor herbebossing in Afrika, enzymen uit menselijk bloed om beton te versterken en een uur in de wind stinken voor het milieu: de nieuwste ideeën van het World Economic Forum zijn bizar en doen wenkbrauwen fronsen.