Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Hoelang zou dat zo blijven?Zo crue wilde ik het nog niet eens stellen.
Complottheorie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoelang zou dat zo blijven?Zo crue wilde ik het nog niet eens stellen.
Complottheorie.
Betalen met chip in je hand: landelijke primeur voor tattooshop in Tilburg
Betalen bij de kassa door je hand tegen de pinautomaat te houden. Het is geen toekomstmuziek meer. Als eerste in het land implanteert de Tilburgse tattooshop The Tattooist een betaalchip. Een rechthoekig, plat schijfje van twee centimeter lang, dat onder je huid wordt gebracht.www.omroepbrabant.nlBetalen met chip in je hand: landelijke primeur voor tattooshop in Tilburg
3 tot 6 maanden, misschien wat langer plofkrakers zijn niet de slimste dus het kan ff duren voor ze doorhebben dat een kapmes goedkoper is dan gas en meermaals te gebruikenHoelang zou dat zo blijven?
Ik steek net de kachel aan, dus wij zijn weer van gas los. Geen dank
Zou me iet verbazen als het in de Checkerapp verwerkt wordt.
Houtstook levert vrees ik ook strafpunten op. Dan ben ik ook flink ''te lul''Ik steek net de kachel aan, dus wij zijn weer van gas los. Geen dank
Ik heb niks anders, CV is pellet en houtstook, dus 2 ketels er zat diesel CV in op papier nog dus grote diesel tank in de grond.... Je weet nooit of het noodzakelijk wordt.Houtstook levert vrees ik ook strafpunten op. Dan ben ik ook flink ''te lul''
Sailor, maar je zit nu toch niet in NL?Ik heb niks anders, CV is pellet en houtstook, dus 2 ketels er zat diesel CV in op papier nog dus grote diesel tank in de grond.... Je weet nooit of het noodzakelijk wordt.
En natuurlijk de haarden stoken hout zelfs koken en bakken kan nog op hout.
Hout heb ik in overvloed
Strafpunten compenseer ik geen weinig diesel te stoken
Ik zit niet in Nederland maar in Frankrijk, en mn hout is eigen bos en daar moet soms wat weg gezaagd worden.Sailor, maar je zit nu toch niet in NL?
Beter!
Om meerdere redenen denk ik.
Maar Europese lidstaten zijn vrij om de burgers nog meer op de nek te zitten dan de EU voorstaat.
En ik zie onze regering ertoe in staat zoals nu met die CO2-gekte
De Duitse politicologe Ulrike Guérot nam het op voor de acteurs en actrices. “Ik ben niet bereid om te accepteren dat er vanwege een virus een breuk ontstaat in de samenleving, dat we onze rechtsorde overboord gooien,” zei Guérot.
Ze zei verder dat ze drie belangrijke trends onderscheidt: een hernieuwde feodalisering, de digitalisering in combinatie met kunstmatige intelligentie en de hygiënisering van de maatschappij.
Guérot zei zich fel te verzetten tegen het idee dat we een soort robots zijn waar men teststaafjes en vaccins in kan prikken, waarna we bepaalde rechten krijgen. Ze pleitte voor een open debat over de drie trends – hernieuwde feodalisering, digitalisering en hygiënisering – voordat ze er doorgedrukt worden.
Er wordt gezegd dat dit alles er doorgedrukt moet worden vanwege corona. “We moeten helemaal niets,” benadrukte de politicologe.
,,Een klant van ons heeft zijn alarm, sloten, verlichting, gordijnen, het hele besturingssysteem van zijn huis op een chip in zijn hand staan. Als hij de kamer uitloopt, gaat vanzelf de televisie uit”, zegt Brigitte van Gestel (49), mede-eigenaar van The Tattooist. ,,Via de chip gaan er signalen naar zijn telefoon. Over een half uur gaat het regenen, uw dakluiken sluiten nu automatisch, krijgt hij dan te horen.”
Mark off the Beast...stelletje idiotenOveral betalen met een chip in je hand: 'Ik heb er 1000 euro opgezet’
Klanten van The Tattooist in Tilburg kunnen hun pinpas of portemonnee thuislaten. Betalen kan er met een onderhuids geplaatste chip. ,,Op deze manier heb ik altijd geld op zak.”www.ad.nl
Bekijk bijlage 4937