Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor niks, maar misschien moet ik daarvoor naar den HaagIk hoor het buiten. Het is niet zo druk als voorgaande jaren, maar er wordt wel geknald.
Inleveractie vuurwerk 'loopt geen storm' | WOS
Er zijn maar weinig mensen die straffeloos hun legale of illegale vuurwerk straffeloos inleveren.wos.nl
Wij wonen tegenover een niet-burgers - zichzelf zo noemend ! - kampPS trol
Ik hoor niks, maar misschien moet ik daarvoor naar den Haag
Ik heb nog een kist rotjes voor je
" thunderflash " Gooi er een op straat alle alarmen gaan af en de ramen rammelen
Oh je woont tegen over Frans bouwer ik hoop voor je dat hij zijn mond dicht houdtWij wonen tegenover een niet-burgers - zichzelf zo noemend ! - kamp
Daar word al weken lustig geknald, gehandeld en gevuurpijld
Morgenavond gaan we weer genieten van hun jaarlijkse vuurwerkshow
Misschien valt dat mee want Frans doet niet aan fuxxineren hoorde ik hem laatst nog zeggen..Oh je woont tegen over Frans bouwer ik hoop voor je dat hij zijn mond dicht houdt
Oordopjes, ok kan helpen,Misschien valt dat mee want Frans doet niet aan fuxxineren hoorde ik hem laatst nog zeggen..
Met oordopjes in of genoeg drank is Frans best leuk!
En weet je hoe de 'niet burgers' burgers noemen?Wij wonen tegenover een niet-burgers - zichzelf zo noemend ! - kamp
Daar word al weken lustig geknald, gehandeld en gevuurpijld
Morgenavond gaan we weer genieten van hun jaarlijkse vuurwerkshow
Pinautomaat?En weet je hoe de 'niet burgers' burgers noemen?
Nee, KaffersPinautomaat?
Zo noemen moslims Afrikanen n woord mag nietNee, Kaffers
Mogelijke verwarring die recent is ontstaan op een antwoord op eerdere vragen over het karakter van, en de relaties van kabinetsleden met, het World Economic Forum (WEF)
Je hebt ook de 13 bloedlijnen. De Quandts zijn onlangs ook nog eens genoemd door bitchutster Amazing Polly. https://nl.wikipedia.org/wiki/Quandt_(familie)Rockefeller en Rothschild staan minder op de voorgrond dan Schwab, Soros en Gates,
Zijn Rothschild en Rockefeller belangrijker? Zitten zij wellicht achter Vanguard en Blackrock?
Naar het strand gaan de pil in een haring stoppen omhoog gooien en ze checken een meeuw