#landverraad. Voelen jullie ook dat het tij gekeetx is? Nu is het ONZE beurt, NCSWIC!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik voel het nog niet, maar dat komt omdat ik iets teveel volledig geprikte en slapende, beleid verdedigende mensen om mij heen heb.#landverraad. Voelen jullie ook dat het tij gekeetx is? Nu is het ONZE beurt, NCSWIC!
Mike
Koppel je los van die laagfrequenten, ga leven, ontstijg datgene wat jou nu naar beneden trekt en daar houdt.Ik voel het nog niet, maar dat komt omdat ik iets teveel volledig geprikte en slapende, beleid verdedigende mensen om mij heen heb.
Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijdKoppel je los van die laagfrequenten, ga leven, ontstijg datgene wat jou nu naar beneden trekt en daar houdt.
Waarom blijf je in die kring hangen?
Je bericht is contradictio in terminis.Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijd
Het zijn de geprikten die alsmaar door blijven gaan met hun missie om mij te willen overtuigen, dat is nogal vermoeiend en best irritant.
Ik kap dat soort gesprekken af want ik heb mijn energie hard nodig.
Maar hierdoor voel ik nog niet dat het tij gekeerd is, dat komt nog wel.
Heb je helemaal gelijk in, thanks.Je bericht is contradictio in terminis.
Omdat je ze nog steeds tegen je laat sissen, ze überhaupt laat beginnen, kom jij niet los.
Energie behoef je niet te bewaken, energie hoor je van mensen te krijgen.
Kies je gezelschap zorgvuldig uit.
Je moet een vrouw nooit gelijk geven... straks gaat ze naast de bezem vliegenHeb je helemaal gelijk in, thanks.
Zeg hetzelfde als zij: ik ga met jou niet in discussie.Ik blijf er niet in hangen hoor, ga gewoon mijn eigen gang zoals altijd
Het zijn de geprikten die alsmaar door blijven gaan met hun missie om mij te willen overtuigen, dat is nogal vermoeiend en best irritant.
Ik kap dat soort gesprekken af want ik heb mijn energie hard nodig.
Maar hierdoor voel ik nog niet dat het tij gekeerd is, dat komt nog wel.
Nee joh, dat is de volgende evolutionaire stap: https://www.fatsforum.nl/threads/voorstel-heks.4338/post-355099Je moet een vrouw nooit gelijk geven... straks gaat ze naast de bezem vliegen
Ik hen het al vaker geschreven, ik voel de veranderende krachtvelden. Als assertieve INTP ben ik min of meer losgekoppeld van de massa en laat ik me er niet door beinvloeden. Mijn inzichten zijn meer metafysisch van aard, ik ben bezig met het grote plaatje, niet met de ruis die ik om me heen meemaak.Ik voel het nog niet, maar dat komt omdat ik iets teveel volledig geprikte en slapende, beleid verdedigende mensen om mij heen heb.
Is de evolutietheorie al bewezen?Nee joh, dat is de volgende evolutionaire stap: https://www.fatsforum.nl/threads/voorstel-heks.4338/post-355099
Dat is wetenschappelijke consensus. Wie daar niet in meegaat wordt gecancelled.Is de evolutietheorie al bewezen?
YupIk hen het al vaker geschreven, ik voel de veranderende krachtvelden. Als assertieve INTP ben ik min of meer losgekoppeld van de massa en laat ik me er niet door beinvloeden. Mijn inzichten zijn meer metafysisch van aard, ik ben bezig met het grote plaatje, niet met de ruis die ik om me heen meemaak.
Mike
Niet op dit forum. #freespeechDat is wetenschappelijke consensus. Wie daar niet in meegaat wordt gecancelled.
Dick