Warrior of light
Well-known member
Exact! Deze man heeft helemaal geen kwaad in de zin maar ja die wappies zijn altijd argwanend, daar zijn het wappies voor hè..Het lijkt me wel een fijne man. De wereld beter maken is toch goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exact! Deze man heeft helemaal geen kwaad in de zin maar ja die wappies zijn altijd argwanend, daar zijn het wappies voor hè..Het lijkt me wel een fijne man. De wereld beter maken is toch goed?
Exact! Deze man heeft helemaal geen kwaad in de zin maar ja die wappies zijn altijd argwanend, daar zijn het wappies voor hè..
Daarom heb jij ook een vinkje als avatarJa joh. Dit forum zit vol met wappies. Gelukkig zijn wij nog normaal.
Een van de hoogste nazi's. Tribunaal onvermijdelijk.Als ik dat varken hoor praten krijg ik maar 1 gedachte, #tribunaal nazi
Dat is een doodeenvoudige waarheid.Ja het is een dood goed soort mens, toch zou andersom beter zijn naar mijn idee
Dat was ook mijn idee ja super vaccin schadeDie super-AIDS is de gevreesde ADE, Antibody Dependent Enhancement. Zelenko noemt het VAIDS, vaccinatie-AIDS. Het bestaat dus wel degelijk!
Mike
Vast wel, want cojona is pas echt ergZou er nog iemand zijn die die prik neemt als AIDS bij de bijwerkingen staat?
Moderna heeft bijna een mRNA prik voor aidsAIDS is een ziekte waarbij het imuunsysteem niet meer werkt.
Volgens het AIDS-fonds:
Aids staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome ('Verkregen ziekte waarbij de afweer niet werkt')
Kan dus inderdaad goed door die prikken zijn veroorzaakt. Deze keer verkregen door een "Covid-vaccin".
Die schapen kijken niet naar bijwerkingen (nepnieuws)Vast wel, want cojona is pas echt erg
Vlugge Japie is bezig geweest in Bilthoven.Nu het effect van corona bijna uitgewerkt is, is er wat nieuws nodig.......
Super aids!!!
Zerohedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com