The Great Reset / Agenda 2030

Dat is toch geweldig dat ze dat doen. De eerst volgende keer dat iemand tegen mij zegt dat iets een complottheorie is verwijs ik ze naar het internet. Het staat geschreven dus het is waar 😂😂😂😂😂😂

Complotstructuren wil men geheim houden. Nu de druk op de DS te hoog wordt geven ze toe dat complottheoriën uitgewerkte theoriën zijn. Nu doorpushen dan maakt men ook inzichtelijk wat de structuur is.

Stemmingmakerij over Icke:
En somehow word dit dus met hitler vergeleken en therefor anti jewish.

On dit topic heb ik echter een tijd geleden een docu gezien over Icke en waar hij zijn ideeën vandaan haalt.

Voor de liefhebbers

Weet even niet precies waar het beste te plaatsen, dan maar hier.

BBC.jpg

The idea of human ectogenesis - growing a baby in an artificial environment outside of the human body - has always been considered in the realms of science fiction, however it may not be for much longer.

Scientific developments in this field have been taking big steps forward in recent years, particularly in our ability to care for extremely preterm babies. However, just how close are we to being able to create human life entirely outside of the human body? And in a potential future, where women no longer had to give birth, what societal impacts might that have on gender equality and our conceptions of what it means to be a mother?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan