The Rothschilds, The Morgans, The Rockefellers ---- Wat eten zij dan?

Macht maakt corrupt en absolute macht maakt absoluut corrupt

(Power corrupts and absolute power corrupts absolutely).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Macht_%28politiek%29

Misschien is het zo simpel: macht over anderen is verslavend.

(helemaal als je zo wordt opgevoed/gehersenspoeld)

 
Ik denk ook dat bepaalde overtuigingen een rol spelen. Natuurlijk hebben zij ook problemen, maar ik denk niet dat die teruggaan tot de oerangst over het bestaansrecht, waar een overgroot deel van de mensen toch mee te kampen heeft. Angst voor 'tekort' zal bij hen toch een andere nuance kennen dan bij 'gewone mensen'.

Deze oerangst, die juist in deze tijden weer hoogtij vieren, belemmeren een uitstekende gezondheid en zijn een voedingsbodem voor aandoeningen en ziekte. Als je minder gevoelig bent voor deze angst en vanuit meer zekerheid over overvloed kan leven blijf je vanzelf gezonder.

 
Juliana had toch wel degelijk empathie? Beatrix aanvankelijk misschien niet zo, maar dat past ook bij haar sterrenbeeld Waterman. Een waterman is een idealist, maar heeft weinig op met emoties of persoonlijke betrokkenheid.

 
En ook in haar woordenboek staat het woord 'empathie' niet, ongeacht welk sterrenbeeld wie dan ook heeft in het koningshuis. Dit zijn geen gewone mensen!

Mike

 
Mike, wat heb jij toch met die namen.... Warmte mag ik hopen :oops:

Wilhelmina is de grootmoeder, Juliana de moeder en, om met jouw termen te spreken, Bilderbea, de dochter, Dus het is bepaald niet zo moeder zo dochter.

Juliana was hééél anders dan Wilhelmina en ook weer anders dan Beatrix.

 
Inderdaad, de hitte. Ik heb visioenen van pinguins, ijsberen, vorst, sneeuw, ijs, de noordpool zuidpool, Groenland, Siberie. enzovoort.

Mike

 
Juliana was volgens mij een lieve vrouw.

Heel anders dan haar dochter in elk geval.

Verder bedient het Engelse koningshuis zich van de kunde van de homeopathie en zover ik weet drinkt men rauwe melk.

 
Hoe moet je dat weten. Als Maxima in een interview zegt dat ze de magnetron gebruikt, geloof jij haar dan?

 
Richard Rockefellr, zoon van David Rockefeller, overleed afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e, door een vliegtuigongeluk. Toeval of opzet?



Mike

 
Quote:
Die vaccins zijn compleet schoon. Niet 'minder troep' maar GEEN troep!


OOOh wat erg. Toen ik om dat soort vaccins ging vragen bij het consultatieburo zeiden ze dat dat echt niet mogelijk was.

Ik geloof niet dat ik die quote functie zo goed gebruik?

 
Quote:
OOOh wat erg. Toen ik om dat soort vaccins ging vragen bij het consultatieburo zeiden ze dat dat echt niet mogelijk was.


Omdat ze dat naar alle waarschijnlijkheid echt niet weten.

Quote:
Ik geloof niet dat ik die quote functie zo goed gebruik?


Voor de zin die je wil quoten "quote" aanklikken en erachter :wink:

 
Ik heb het nu voor je gefixt met die quote. Wellicht dat je mij nu ook beter begrijpt als ik me zo stellig uitspreek tegen vaccins voor het 'gepeupel', dat onz elite op deze manier langzaam maar zeker in aantal uitdunt.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan