The Rothschilds, The Morgans, The Rockefellers ---- Wat eten zij dan?

Hier in Apeldoorn hebben ze hun privéjachtgebieden waar ze hun eten - wild - naar hartelust zelf kunnen afpaffen - natuurlijk pas nadat dat wild eerst opgejaagd is en zo'n beetje met de neus tegen de gefixeerde geweerloop aanrent.

Die privéjachtgebieden zijn trouwens eerst van het Nederlandse volk gejat en daarna terugverkocht voor een symbolisch laag bedrag waarna zij het nog steeds mogen gebruiken en het Nederlandse volk opdraait voor de beheer- en onderhoudskosten.

Sluw/slimme types zijn het.

Maar het zijn verder ook gewoon mensen met gevoelsmatige tekorten en een schijnbare innerlijke leegte die gevuld wil worden.

Dat uit zich bij hen wellicht dan wat meer in de bekende macht-, bezit- en statuswellust op een ietwat grotere schaal.

 
Zeker zijn het vaak psychopaten.

Maar zelfs bij pschyopaten zit heeeeeeeeeeeeeeeeel diiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeep - vaak op een bijna onbereikbare plek - een beetje menselijkheid.

En, bij de weg, psychopaten kunnen ook heel nuttig zijn voor de samenleving.

Al zijn ze in het algemeen niet zo nuttig op de plekken waar ze nu zitten.

Zoals in de politiek, topfuncties bij multinationals, bij overheden - goed voor aandeelhouders en andere zakkenvullers - beroerd voor de rest van de wereld..

Maar er is ook goed nieuws!

Psychopaten schijnen zelfs enige menselijkheid te kunnen aanleren.

Enige heropvoeding kan daarin op termijn wellicht wat uitkomst bieden.

 
:)

Een fokverbod zal nauwelijks effectief zijn.

Het betreft hier nl. eerder een familiecultuur dan een 'genetische voorbeschikking' of 'bloedlijn'.

Vergelijkbare familieculturen komen helaas in alle lagen van de bevolking voor.

Heeft de ene familie net het veld geruimd, staat de volgende familie al te popelen om de ontstane vacature in te vullen.

En ja, ik heb 'De 13 Satanische Bloedlijnen' gelezen.

Maar vlak vooral de invloed van een van jongs af aan zorgvuldig cultiveren van ideeën en gedragssturing niet uit.

Wellicht is het probleem wel dat deze mensen eerder übermenselijk zijn als gevolg van de heersende cultuur.

Je wordt nl. veelal als succesvol gezien in westerese culturen als je je ten koste van andere mensen verrijkt op materieel gebied en jezelf op de voorgrond zet - goed bent in het manipuleren van je medemensen en middelen.

Hij of zij is dan 'een geboren leider' of benut zijn of haar 'kansen'.

Wat best een nette omschrijving is voor een 'parasiet' of 'graaier'.

Dat zijn dan mensen waarop 'we trots kunnen zijn' en 'een voorbeeld aan kunnen nemen'.

En er wordt vaak hard en terecht! gemopperd door mensen die het dan met een kleiner stuk van de taart moeten doen.

Zodra een mopperaar het echter zelf opeens materieel een stuk beter krijgt verstomd het gemopper meestal vrijwel onmiddelijk.

Dan gaat de mopperaar vaak opeens mee in de filosofie van 'de succesvollen' en 'de winnaars'.

Niet zelden met uitspraken als:

'Ik heb er hard voor gewerkt.', wie niet?

'Ik heb lang genoeg gesappelt.', wie niet?

'Ik ben het waard.', wie niet?

'Ik heb er recht op.', wie niet?

'Blijkbaar ben ik een goed mens of heb ik goed karma en heb ik dit verdiend.', wie niet?

'Ik wil ook wel eens van het leven genieten.', en dat kan alleen maar als je veel geld voor jezelf houdt en het over de balk smijt?

'Met weggeven of delen los je niets op.', o nee?

https://decorrespondent.nl/10/Waarom-we-iedereen-gratis-geld-moeten-geven/384450-0b1c02bd

'Andere mensen gooien het toch maar over de balk of besteden het aan drank, aan gokken, aan onnuttige zaken, etc.', jij niet?

'Ik geef alleen aan mensen die het echt waard zijn.', en dat blijken er dan opeens heel erg weinig te zijn vanuit die persoonlijke filosofie..

Ik blijf erbij, heel gewoon wat extreem menselijk vanuit schijnbare tekorten.

Wellicht dat we met z'n allen dat soort menselijkheid toch eens op de een of andere manier zouden moeten kunnen overstijgen.

Maar hoe pakken we dat als mensheid samen aan?

We verhogen het collectieve bewustzijn?

We brengen bij iedereen een gedragsregulerende chip aan?

We doen iets anders?

 
Quote:
En, bij de weg, psychopaten kunnen ook heel nuttig zijn voor de samenleving.


Ben ik even blij dat Frank inmiddels geblokkeerd is! Er is nl. GEEN ENKEL NUT voor psychopaten. Een laag bewustzijn op basis van ziekelijk en gestoord gedrag is NOOIT verenigbaar met een hoog bewustzijn, het is anti-creatie tegenover creatie!

Quote:
Ik blijf erbij, heel gewoon wat extreem menselijk vanuit schijnbare tekorten.


Nee, een ziekelijke psychose die begint en eindigt met ons blanken. WIJ hebben de problemen wereldwijd veroorzaakt, dus WIJ zullen ze op moeten lossen. Hoe? WIJ zullen qua bewustzijn omhoog moeten, van anti-creatie naar creatie, anders zullen we alles en iedereen om ons heen vernietigen. Het is aan ONS en aan niemand anders!

Frank zelf beschrijft de psychose als volgt:

Quote:
Je wordt nl. veelal als succesvol gezien in westerese culturen als je je ten koste van andere mensen verrijkt op materieel gebied en jezelf op de voorgrond zet - goed bent in het manipuleren van je medemensen en middelen.

Hij of zij is dan 'een geboren leider' of benut zijn of haar 'kansen'.

Wat best een nette omschrijving is voor een 'parasiet' of 'graaier'.


I rest my case. Het is ONS probleem, dat WIJ zullen moeten oplossen. Frank draagt ook een typische westerse 'oplossing' aan:

Quote:
We brengen bij iedereen een gedragsregulerende chip aan?


Dit is nu juist onderdeel van het probleem en niet van de oplossing. Technologie kan NOOIT de plaats innemen van bewustzijn!

Het is duidelijk: Frank weet van toeten noch blazen en het is hierbij ook gedaan met zijn onintelligente bijdrages aan dit forum.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan