Henry, ik bedoel dat ik moeite moet doen om op een dag 100/150 gram aan kh binnen te krijgen omdat het meer is dan je denkt als je het echt weegt. Ik heb er dus ook weinig trek in, ik ben perfect gelukkig met vlees in ruim vet en groente savonds, maar nu doe ik dus echt de moeite daar wat quinoa of rijst of zo bij te koken, of te zorgen dat ik smiddags pap maak van boekweitvlokken. Ik eet om die reden ook twee sneetjes zuurdesembrood, met een cm dik roomboter er op en kaas, als ontbijt, of smiddags bij de soep. Maar als ik twee maaltijden geen kh neem dan kom ik niet aan de hoeveelheid die ik nodig heb en dat is voor één dag geen ramp maar als ik dat elke dag doe heb ik geen honger maar val ik wel af. Te mager worden lijkt mij geen goed teken, je hebt er niks aan om jezelf af te knijpen ook al voel je het niet zo, op een keer zul je het toch wel gaan voelen, het lijkt me beter dat voor te blijven. Ik weet ook niet wat voor hamburgers je eet maar als het rund is lijkt me dat wel mager vlees. Misschien kun je daar ook nog wat meer vettere soorten nemen?