Voor de royal jelly kan je terecht bij de Werkbij
http://www.dewerkbij.nl/webwinkel.php?ag=22100
De pil nam ik in een ver verleden gedurende een korte periode in. Om deze reden kan ik niet veel vertellen over het effect van progesteroncrème binnen een korte periode na het stoppen ervan. Hiervoor zal ik het boek van Dr. Lee moeten raadplegen.
In de periode van niet goede schildklierwerking kwam ik inderdaad aan. Het overgewicht verdween volledig na het opstarten van de inname van chlorella. Inmiddels blijven we stabiel op maat 38.
Hier tot het inzicht gekomen dat gevoelens van depressie in veel gevallen veroorzaakt wordt door voedselallergie en een hieruit voortkomende niet optimale werking van de dunne darm.
Overschakelen naar visolie van Green Pasture is goed alternatief in het behandelen van depressieve gevoelens.
In jouw geval is het de moeite waard om te achterhalen of een voedselovergevoeligheid aan de basis ligt van heel wat klachten.
Als je vaak ja moet antwoorden op onderstaande vragen is de kans groot dat je verborgen voedselintoleranties hebt:
Voedsel-overgevoeligheids Test
1.Heb je last van allergieën
2.Heb je een prikkelbare darm (PDS)?
3.Kom je snel aan in gewicht?
4.Heb je soms na de maaltijd buikpijn of een opgeblazen gevoel?
5.Word je soms echt slaperig en moe nadat je gegeten hebt?
6.Heb je last van hooikoorts?
7.Heb je last van overmatig slijm, een verstopte neus of sinusproblemen?
8.Heb je last van huiduitslag, eczeem of dermatitis?
9.Heb je last van astma, of kortademigheid?
10.Heb je last van hoofdpijn of migraine?
11.Heb je soms last van depressies of van “een duf hoofd”, zonder aanwijsbare oorzaak?
12.Heb je last van afwisselende gewrichtspijn of artritis?
13.Heb je last van colitis, diverticulitis, of de ziekte van Crohn?
14.Heb je last van andere ongemakken of pijnen die komen een gaan?
15.Voel je je beter tijdens buitenlandse vakanties, wanneer je totaal andere dingen eet?
De uitslag van je score
Als je 5 keer of vaker ja moet zeggen op deze vragen, is het de moeite waard om de mogelijkheid van voedselintolerantie te onderzoeken. Hetzij door verdachte voedselsoorten tijdens een proefperiode te vermijden, hetzij door een IgG voedselintolerantie test.