Hoi Binc,
Er is de laatste tijd nogal wat gaande in de wereld en daarbij ook vaak verwarring alom.
Met mijn opgedane kennis herkende ik zaken waarover velen juist (nog) in verwarring, onzeker of zoekende over zijn.
Het leek mij daarom de moeite waard om eens te gaan pijlen hoe het betreft de kennis over deze materie er op deze forum inmiddels voor staat. Het komt namelijk in het algemeen ook steeds meer in het nieuws of ter sprake.
Voordat ik een post deed, ben ik eerst op deze forum even met bepaalde topics gaan meelezen en zag dat er enkele nieuwe personen aktief waren en die zo nu en dan het zelfs over nano of iets in die richting aan het posten waren. Niet dat ik alle kennis in huis heb over deze materie, maar ik constateerde wel dat men toch, al dan niet gedeeltelijk, onjuiste info hierover aan het plaatsen was.
Met een goede intentie heb ik toen toch besloten om een post te gaan doen hier. Deze was ook redelijk uitgebreid met daarbij ook toelichting waarom ik deze post plaatste. Alleen is hij dus toen niet doorgekomen en had even niet meer de lust om opnieuw te beginnen. Omdat in het verleden gewoon al mijn postings doorkwamen stond ik er even niet bij stil om hem vooraf te gaan kopiëren.
Dat jij het inmiddels obsessief weer de overhand vind nemen, is naar mijn idee waar jij en in het verleden ook Mike alleen moeite mee hadden.
Net als Mike, ben jij dus ook blijkbaar van mening dat Tony voor mij een soort van religie is. Voor mezelf weet ik dat dit niet zo is. Het klopt wel dat ik in het begin meer enthousiaster over Tony was, en dit was ook omdat deze materie voor mij toen ook vrij nieuw was. Nu volg ik hem inderdaad nog steeds, en haal uit zijn podcasts wat mij aanspreekt of waar ik me in kan vinden. Omdat er vaak ook veel documentatie bij toegevoegd wordt, kan ik me daarin ook zelf meer en beter in verdiepen. Van alleen maar klakkeloos aannemen en geloven is dus geen sprake.
Ik heb mezelf voor een korte kunnen vinden in het Q verhaal, maar begon er ook al vrij snel vraagtekens bij te zetten. Dit gebeurde ook deels mede door mijn opgedane kennis mbt onderwerpen die vaak in de podcasts van Tony ter sprake komen. Neemt niet weg dat ik het Q gebeuren nog steeds volgt.
'Nu doe je alles af alsof Q een heilige religie is.' Het volgende zei ik erover: 'Persoonlijk denk ik inderdaad dat het Q gebeuren op een soort van religie begint te lijken, dan zal ik ook zeker niet onder stoelen of banken steken.'
'Je zou verder moeten kijken dan je neus lang is. Want voor jou is TP de heilige graal die voor ons inmiddels allang bij oud vuil is gedumpt!'
Zijn jou woorden Binc en wie bedoel je verder met ons?
'Ook ik heb je filmpjes niet gekeken. Ik wil er niet aan beginnen. Hij kwam eerder al niet overtuigend over en die indruk heb ik nog steeds niet.'
Deze kan ik niet helemaal bevatten; je hebt nog steeds die indruk over iets dat je niet hebt bekeken en ook niet aan wil beginnen.
'Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met extreem.'
Extreem is het woord dat Mike gebruikte in zijn zin naar Tony en hoe ik het las ook naar mij toe. Hij mag dat verder vinden ondanks dat hij het niet echt aangaf met voorbeelden. Hij volgt Tony ook naar eigen zeggen niet, maar aan de hand van misschien enkele fragmenten die hij wel heeft beluisterd, kon hij er al wel op deze manier over beoordelen.
'Maar TP begint wel weer extreme vormen aan te nemen hier. Het begint wederom obsessief te worden namelijk.'
Het is toch niet verplicht om deze topic te gaan volgen en je eraan te gaan storen, want zo komt het wel op mij over? Als jij voor deze materie geen belangstelling hebt, dan laat je het toch gewoon links liggen. Ik begrijp werkelijk deze hele ophef niet van je.
'Je wilt je toch zeker niet gedragen als een trol?'
Het 'troll'd' wel eens in mijn hoofd over wat er gaande is, maar ik voel me niet aangesproken als dat ik me zou gedragen als een troll.
Er worden hier op dit forum vele topics geopend, die je naar mijn idee kan gaan volgen bij interesse of mbt een onderwerp een discussie kan aangaan of een vraag kan stellen.
Voor personen die deze materie wel aanspreekt of je interesse wekt, heb ik dacht ik in het verleden al eens eerder gezegd, doe er je voordeel mee. Het zou misschien best wel eens handig kunnen zijn, met betrekking tot je huidige (gezondheids) situatie of wat betreft de toekomst nog in petto heeft.
Als fa(c)tsforum is dit naar mijn idee een topic die juist op dit moment enorm van belang zou kunnen zijn, we ziten inmiddels (extreem) te doen met deze materie en het is naar mijn idee nog koffiedik kijken of het ter gunste zal gaan keren of zijn voor de mensheid. Je kunt je hoofd in het zand gaan steken mbt deze materie, of gaan afwachten, maar verdwijnen gaat het naar mijn idee (zomaar) niet.
Hoi Romagie,
'Al die foute stoffen die we binnen krijgen kan nooit gezond zijn. Hoewel, dieren moeten er dan ook last van hebben'
Dieren hebben er ook last van, zo ook de gehele natuur.
Mocht je interesse hebben om een bepaalde eerder geplaatste podcast met engelse ondertiteling te willen bekijken, dan kan ik je daar eventueel een andere link (upload) van geven.