Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Als Sitchin een oplichter is, wat staat er dan wel in de kleitabletten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vader zei altijd “het is wat het is, maar niet zoals wij denken dat het is“.Qua info kun je het best kijken naar eigen ervaring dan wel primaire bronnen.
Geen idee. Maar niet wat die Sitchin beweert!Als Sitchin een oplichter is, wat staat er dan wel in de kleitabletten?
En die tabletten zijn tussen het puin vandaan gehaald.....Er lagen tabletten opgeslagen in het WTC ten tijde van de aanslag.
Honderden Soemerische kleitabletten in kelder WTC op 9/11 - NineForNews.nl
Help door dit artikel met je vrienden op je social netwerk te delen!Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaarIn de kelder van 6 World Trade Center lagen op het moment van de …www.ninefornews.nl
First fantasy novel ever, author unknown?Als Sitchin een oplichter is, wat staat er dan wel in de kleitabletten?
Ivm- of avm-tabletten, zeker ?First fantasy novel ever, author unknown?
Mijn Soemerisch is wat roestig geworden dus zeg het maar..
Vanmiddag zelf ook wat tabletten besteld
Ben benieuwd!
Hoop het wel, mijn Chinees is ook wat roestigIvm- of avm-tabletten, zeker ?
Welke ene en wat vond je verder van het interview?Het kwaad is in handen van de Ene, er is op diep niveau niks misgegaan.
Aldus Messing.
de Ene is synoniem aan God volgens mij.Welke ene en wat vond je verder van het interview?
Klopt. Zonder 'het ene/het goddelijke' geen 'materie/stoffelijke wereld'.Het Kwaad is geen creatie van God, vrije wil wel en dat kan leiden tot Kwaad.
Denk niet dat het willen overstijgen van de materiële wereld het doel van Marcel is. Maar meer het weer één worden met het goddelijke, het weer erkennen van onze innerlijke connectie met 'de bron/het ene/God'. Zonder verdwaald te zijn in de materie, zonder het leven enkel op het materiële te richten.De dualiteit willen overstijgen is de goddelijke materiele/aardse realiteit intkennen.
Als gnostiek luciferiaans is dan is de meerderheid van de oosterse religie en filosofie luciferiaans?Het is duidelijk dat Messing zich heeft laten misleiden door de Luciferiaanse gnostiek!
Voor de Sven-fans!