Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Denk ook aan Ayurveda, duizenden jaren oude, Indische geneeskunde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was zeker niet bedoeld om je te vangen, ik bedoelde het nl. letterlijk zoals het er staat.Klopt ik heb hulp ingehuurd, moet hier gewoon iedere dag, huis is van rond 1400 met wat aangebouwde stukken, maar alles met lokale steen binnen nergens gestuct buiten de badkamers toiletten en keuken.
Maar je maakt het duidelijk... Door mij te vangen omdat ik hulp inhuur bevestig je mijn post
Het is niet meer dan anders, ook niet minder.Was zeker niet bedoeld om je te vangen, ik bedoelde het nl. letterlijk zoals het er staat.
Mensen krijgen specifieke vormen van kanker na specifieke interne conflicten. Verlies, verraad, traumatiek, angsten, niet goed genoeg zijn, stress van werk, partner etc. Daar lopen mensen nu meer mee rond dan vroeger , dus er is iets goed mis. Maar dat komt niet van gifstoffen.
Da's een antwoord op de vraag. Bij dagelijkse schoonmaak valt het wellicht ook minder op. Als ze toch dagelijks voor je aan het werk zijn, snap ik zeker dat die tijd ook goed besteed mag worden.Het is niet meer dan anders, ook niet minder.
Lopen drie dames, ze moeten wel bezig blijven voor al dat geld wat ze kosten
Ze mogen soms ook wel koffie en wat etenDa's een antwoord op de vraag. Bij dagelijkse schoonmaak valt het wellicht ook minder op. Als ze toch dagelijks voor je aan het werk zijn, snap ik zeker dat die tijd ook goed besteed mag worden.
Niet te openen als je geen lid bent van de chatgroep
Als ik het goed heb onthouden, vind jij Messing de aandacht niet waard.Ask me if I care.
Mike
Anonieme bron, niet verifieerbaar.Het verhaal werd voor mij compleet nadat ik van een bevriende collega webmaster vernam dat hij in contact stond met iemand(en) die zich uitgaven als de boodschappers van de Annunaki op Aarde.
Welke bron bedoel je ?Hier een bron die de inhoud van de Soemerische kleitabletten samengevat weergeeft.
Welke bron bedoel je ?
Great! First fantasy novel ever!Home - The Ancient Code
www.ancient-code.com
Je bent leuk bezig met eigen onderzoek. Niet zomaar alles geloven is een goed uitgangspunt. Maar ook niet alles geloven wat je op het internet vindt, en ook niet wat op oude kleitabletten staat.Even over de Annunaki:
De Annunaki uitgelegd en ontmaskerd
Update 21-3-2019: Onderstaand artikel over de Anunnaki is inmiddels 6 jaar oud. Voor een recente uitleg in videovorm over de Anunnaki, hun agenda, ware aard, en rol in het heden en nabije toekomst […]www.indigorevolution.nl
Iemand die niet in een Schepper gelooft die een zelfbenoemde Annunaki-expert aan.
Grote slaper.
Anonieme bron, niet verifieerbaar.
De schrijver baseert zich op wat anderen (al dan niet anoniem) over de kleitabletten en de Annunaki zeggen. Weer een voorbeeld van autoriteit buiten jezelf zoeken en luiheid om niet zelf de primaire bron (of een vertaling daarvan) te raadplegen.
Hier een bron die de inhoud van de Soemerische kleitabletten samengevat weergeeft.
Home - The Ancient Code
www.ancient-code.com
Qua info kun je het best kijken naar eigen ervaring dan wel primaire bronnen.Je bent leuk bezig met eigen onderzoek. Niet zomaar alles geloven is een goed uitgangspunt. Maar ook niet alles geloven wat je op het internet vindt, en ook niet wat op oude kleitabletten staat.
Straks vind je nog een schriftje op de zolder van je opa met verhalen over “witte wieven” en dan moet het wel waar zijn want uit eigen familie