Dus nog meer tijdverspilling als je gaat kijken naar deze 'ufoloog'.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jorn heeft een metamorfose ondergaan, (zowel zijn uitstraling van zijn show als intern, schaduw werk) hij is in deze podcast erg gegroeid
Mooi om te horen.
Slachtofferschap en verantwoordelijkheid dragen (ik hoorde hier een match met de 12 stappen in vanaf 45 min ongeveer)
Ook het geloof in God kwam aan de orde.
Hierin zijn zowel Jorn als Isa nog niet waar ze zouden kunnen zijn, geeft niet, ieder z’n eigen tempo
Mike bestaan er ook mensen die je wel vertrouwt? Kritisch zijn, is prima, maar dit gaat m.i. richting nihilisme.Heb hem nooit vertrouwd.
Mike
Een aantal markante quotes van Flavio:
Niks is zo vloeibaar als de waarheid.
Feit nr 1 is dat er geen feit is.
Dat soort nihilisme had ik niet van Flavio verwacht.
Je staat niet buiten het Goddelijke. Iedereen is deel van het Goddelijke. Je zult alleen naar binnen moeten keren om zijn stem zuiver te horen. Goed dat je wegbeweegt van andere overtuigen. Dat heb je nodig om de dualiteit te overstijgen. Overgave is vertrouwen. Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.Ik ben nu aan het luisteren. Zit pas op minuut 16, maar het resoneert wel. Ik zit ook op die fase. Niet meer willen overtuigen van de ander, weten dat je genoeg weet en er eigenlijk niet veel nieuws meer is. Wat ik wel weet is dat de Q-operatie gaande is en vertrouw daarmee op het goddelijke. Ik weet niet in hoever dit bij Jorn speelt. Ik denk dat niet veel mensen van de alternatieve media op het punt zitten waar bv. hier het forum op zit.
Ik voel me ook wel verzadigd, weet hoe de vork in de steel zit en dat de gewone normie het gewoonweg NIET WIL weten. Het gaat niet om niet kunnen weten, wat ik altijd dacht. Ik dacht altijd als ik nu dit en dit bekend maak, nou dan vallen wel de schellen van de ogen en zijn we waar we wezen willen. Nee, dit inzicht heb ik al wel verworven dat dit niet van mijn kennis afhankelijk is. Hoe de operatie verder gaat, hoe de goddelijke weg zal zijn, daar ben ik wel een deel van, een deel van het geheel om het maar zo te zeggen, maar het uiteindelijke goddelijke daar sta ik buiten. Daar moeten we op vertrouwen.
Ik ga de uitzending verder beluisteren.
Dorothé
Klopt.Je staat niet buiten het Goddelijke. Iedereen is deel van het Goddelijke. Je zult alleen naar binnen moeten keren om zijn stem zuiver te horen. Goed dat je wegbeweegt van andere overtuigen. Dat heb je nodig om de dualiteit te overstijgen. Overgave is vertrouwen. Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.
Die ervaring heb ik zeer zeker.Je moet al je pijnstukken en conditioneringen door om daar te komen. Alles vraagt om aangekeken te worden om te kunnen groeien. Als je dat niet doet of wil blijft de les terugkeren in andere gedaantes.