Ik weet dar je het goed bedoelt, maar dit is geen plek voor normies en dat ambieer ik ook niet. Mijn forum zou zijn unieke voortrekkersrol verliezen als ik koste wat kost iedereen binnenboord wilde houden. Zoals je ook weet sta ik niet zo snel klaar om met de term 'controlled opposition' te strooien, dat laat ik aan anderen over. Eerder is er sprake van verschillende niveaus van bewustzijn, gekoppeld aan goede intenties, zoals je zelf al constateert. Maar de weg naar de hel is ook geplaveid met goede intenties! Goede intenties alleen is niet voldoende, hebben de afgelopen 2+ jaar je niet geleerd dat mensen met goede intenties misleid kunnen worden of zelfs (onvewust) misleidend kunnen zijn? Ik trek de grens bij fantasten als Frans Heslinga. Eerder deed ik dat al bij Janet Oasebaard en andere lui, die ongetwijfeld ook prima intenties hebben maar gevaarlijke disinfo verspreiden. De uiterst naieve Jorn Luka is zich hier niet van bewust, net zo min als Lange Frans dat was. Ik hanteer hier toch echt strengere selectiecriteria, want de duivel bedient zich van dwaalsporen en afleiding en ik zie het als mijn taak om het rechte, nauwe pad te blijven volgen, niet het brede pad en al helemaal.niet de gulden middenweg!
Mike
Mike