Warrior of light
Well-known member
Niet alleen zijn logo, bij Hulleman bekruipt mij sowieso al lange tijd een unheimisch gevoel.Eerlijk gezegd vind ik het logo van Hulleman al lange tijd behoorlijk creepy.
Mike
Misschien zit ik er naast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet alleen zijn logo, bij Hulleman bekruipt mij sowieso al lange tijd een unheimisch gevoel.Eerlijk gezegd vind ik het logo van Hulleman al lange tijd behoorlijk creepy.
Mike
Ja zijn laatste initiatief: een app om ´gelijkgestemde ongevaccineerde´ mensen in je buurt in kaart te brengen. Geen idee wat ik daarvan moet vinden i.v.m. privacy. Degene die die app bezit, krijgt heel veel data en wat doet die daarmee?Niet alleen zijn logo, bij Hulleman bekruipt mij sowieso al lange tijd een unheimisch gevoel.
Misschien zit ik er naast.
En dan nog dik voor moeten betalen ook, nee dankjeJa zijn laatste initiatief: een app om ´gelijkgestemde ongevaccineerde´ mensen in je buurt in kaart te brengen. Geen idee wat ik daarvan moet vinden i.v.m. privacy. Degene die die app bezit, krijgt heel veel data en wat doet die daarmee?
Zeer goede uitzending. Deze vrouw weet alles over de Deep State en hun plannen.
Dorothé
Inhoudelijk sterk, maar ontzettend hyper. Desalniettemin volledig uitgeluisterd.Zeer goede uitzending. Deze vrouw weet alles over de Deep State en hun plannen.
Dorothé
Op de achtergrond tijdens het thuiswerken.2,5 uur lang, mijn god zeg!
Mik
Zo ook de cijfercombinatie 666.Dit gaat over de langzaamheid waarmee de Deep State haar doelen probeert te behalen. Ze doen het stapje voor stapje. Hulleman heeft de schildpad vanwege andere symboliek. Dit is ook de langzaamheid, het lange leven en dus het overleven van het goede.
De schildpad zelf vertegenwoordigt niets. En als de Deep State symboliek gebruikt, kaapt ze het voor de omgekeerde betekenis.
Dorothé
TLC was ik nog niet echt van op de hoogte. Afijn, al die secret societies voeren de VN, EU en WEF met ideeën. Hoe de netwerken exact samenzweren zal terzijnertijd wel openbaar worden.Zou ze nog iets vertellen wat ik niet weet? Ik zie in de eerste minuut dat ze het o.a. heeft over de Trilateral Commission. Volgens mij is dit een mooie inleiding voor m.n. vrouwen die hier (relatief) nieuw in staan. I've got more important sh*t to do!
Mike
Begint iig sterk
Bij mij doetie het (nog) welServer jornluka.com op dit moment 'not found'
Aangrijpend verhaal. En door de gelovers van het regime wordt dat allemaal afgedaan als 'dat is jullie verhaal...dat zeggen jullie'. Kortom, alsof het een door ons gefabriceerd verhaal is en de waarheid het verhaal is wat alleen door de MSM geclaimd kan worden. Diep triest.Terugreis naar de toekomst
Over enkele dagen neem ik afscheid van dit prachtige land met deze prachtige mensen. Hen zal ik missen, maar niet de beklemmende sfeer die in zo korte tijd als een donkere nevel over dit land is neergedaald. Zal die me achterna reizen? Is dit onze toekomst?www.jornluka.com
De tijd van zachte heelmeesters is voorbij. De stinkende wonden zullen geheeld moeten worden.Aangrijpend verhaal. En door de gelovers van het regime wordt dat allemaal afgedaan als 'dat is jullie verhaal...dat zeggen jullie'. Kortom, alsof het een door ons gefabriceerd verhaal is en de waarheid het verhaal is wat alleen door de MSM geclaimd kan worden. Diep triest.
Dorothé