S
Sailor
Guest
Hoe reist hij dan teleporteren?Volgens mij geen van beide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe reist hij dan teleporteren?Volgens mij geen van beide.
Had klein vliegtuigje geregeld. Denk dat je de boel kan omzeilen als je niet via een reguliere airport gaat, maar gewoon vanaf lelystad of breda ofzo?Hoe reist hij dan teleporteren?
Weinig kans op in Groot-Brittannië, binnen eu lukt nog wel over de wegHad klein vliegtuigje geregeld. Denk dat je de boel kan omzeilen als je niet via een airport gaat.
Woont Icke niet op een eiland? Watervliegtuig?Weinig kans op in Groot-Brittannië, binnen eu lukt nog wel over de weg
Isle off White ja watervliegtuig mag nergens zomaar landen als je er al een vindt in klein formaat in West Europa.Woont Icke niet op een eiland? Watervliegtuig?
OK, dan weet ik het ook niet. Weet je wat, stel je vraag rechtstreeks aan Jorn!Isle off White ja watervliegtuig mag nergens zomaar landen als je er al een vindt in klein formaat in West Europa.
Ik kijk z'n films niet eens te laaaaangOK, dan weet ik het ook niet. Weet je wat, stel je vraag rechtstreeks aan Jorn!
En weer komen die Duivels verzen langs,Na 3 uur 30 min gaat het ergens over de Nag Hammadi-geschriften. Daarin gaat het volgens Icke ook over de simulatie waar hij het in dit interview eerder over had. Daar zitten we als mensheid in gevangen volgens Icke. Echter kunnen mensen de connectie weer zoeken met het grotere/hogere bewustzijn waar wij toegang toe verloren zijn in de loop der tijd door vernauwd bewustzijn. Onze driedimensionale werkelijkheid van de 5 zintuigen is de simulatie volgens Icke. Icke voorziet dat we rond 2024/2025 als mensheid collectief tot een besef komen dat we niet meer mee willen doen met het plan dat voor ons is bedacht door wat hij noemt het ras (de bloedlijnen) dat veruit in de minderheid is en dat ons al tijden in de greep heeft.
Het grotere/hogere bewustzijn is -zoals Icke het uitlegt- het metaforische paradijs waar Adam en Eva uit verdreven zijn. De verdrijving uit het paradijs leidde tot het vernauwde bewustzijn van de waarneming via de aardse dualiteit. Als we die toegang tot het hogere bewustzijn weer hebben, dan zijn we weer dichter bij het voelen van eenheid.
Ik = jij.
We kunnen weer besluiten nemen vanuit ons hart in de plaats van dat we ons laten leiden door angst voor gevolgen en angst voor autoriteit. Als genoeg mensen over de brug komen dan is het game over.
We houden onszelf in de 5-sense illusie door onze energiegolven verkeerd te stemmen en als consequentie daarvan verkeerd te handelen.Na 3 uur 30 min gaat het ergens over de Nag Hammadi-geschriften. Daarin gaat het volgens Icke ook over de simulatie waar hij het in dit interview eerder over had. Daar zitten we als mensheid in gevangen volgens Icke. Echter kunnen mensen de connectie weer zoeken met het grotere/hogere bewustzijn waar wij toegang toe verloren zijn in de loop der tijd door vernauwd bewustzijn. Onze driedimensionale werkelijkheid van de 5 zintuigen is de simulatie volgens Icke. Icke voorziet dat we rond 2024/2025 als mensheid collectief tot een besef komen dat we niet meer mee willen doen met het plan dat voor ons is bedacht door wat hij noemt het ras (de bloedlijnen) dat veruit in de minderheid is en dat ons al tijden in de greep heeft.
Het grotere/hogere bewustzijn is -zoals Icke het uitlegt- het metaforische paradijs waar Adam en Eva uit verdreven zijn. De verdrijving uit het paradijs leidde tot het vernauwde bewustzijn van de waarneming via de aardse dualiteit. Als we die toegang tot het hogere bewustzijn weer hebben, dan zijn we weer dichter bij het voelen van eenheid.
Ik = jij.
We kunnen weer besluiten nemen vanuit ons hart in de plaats van dat we ons laten leiden door angst voor gevolgen en angst voor autoriteit. Als genoeg mensen over de brug komen dan is het game over.
Dr. Hamer en Germaanse geneeskunde
Mike, wat bedoel je hiermee? Vind je meer stof in huis?Totale onzin. Het is een natuurlijje reactie op onnatuurlijke DNA-fragmenten dia via chemtrails in omloop worden gebracht. Heb je je ooit afgevraagd waar al dat stof vandaan komt? Dat komt heus niet alleen door huidschilfers en vezels van kleding en we ademen dit dagelijks in met z'n allen!
Mike
Nee, stof in z'n algemeen.Mike, wat bedoel je hiermee? Vind je meer stof in huis?
Van scheurbuik is bijvoorbeeld bekend dat het wordt veroorzaakt door vitamine C-gebrek.Ik ben er van overtuigd dat ALLE ziekte al vele eeuwen wordt veroorzaakt door [HEN]. Dus ook de pest, cholera, tyfus, TBC, etc. Hoe [ZE] dit precies doen weet ik niet exact, maar het is gebaseerd op EEUWENLANGE kennis van het menselijk genoom.
Mike