Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
20 januari kan niet snel genoeg komen! Iedereen, zelfs degenen die aanvankelijk tegen een overwinning van president Donald J. Trump en de Trump-regering waren, willen gewoon dat het gebeurt. Het is mijn plicht om de mensen van ons land te beschermen, maar voordat we zelfs maar beginnen, moeten we denken aan de inauguratie zelf. De weersvoorspelling voor Washington, D.C., met de windchillfactor, kan de temperaturen tot recorddieptepunten brengen. Er is een arctische windvlaag die over het land raast. Ik wil niet dat mensen op enigerlei wijze gewond raken of gewond raken. Het zijn gevaarlijke omstandigheden voor de tienduizenden wetshandhavers, hulpverleners, politiehonden en zelfs paarden, en honderdduizenden supporters die op de 20e vele uren buiten zullen zijn (als u besluit te komen, kleed u dan warm aan!).
Daarom heb ik bevolen dat de inauguratietoespraak, naast gebeden en andere toespraken, wordt gehouden in de United States Capitol Rotunda, zoals die in 1985 door Ronald Reagan werd gebruikt, ook vanwege het zeer koude weer. De verschillende hoogwaardigheidsbekleders en gasten worden naar het Capitool gebracht. Dit zal een prachtige ervaring zijn voor iedereen, en vooral voor het grote tv-publiek!
Maandag openen we Capital One Arena voor LIVE-weergave van dit historische evenement en om de presidentiële parade te organiseren. Ik zal me bij de menigte voegen bij Capital One, na mijn beëdiging.
Alle andere evenementen blijven hetzelfde, inclusief de Victory Rally in Capital One Arena, op zondag om 15:00 uur (deuren gaan om 13:00 uur open - kom op tijd!), en alle drie de inauguratieballen op maandagavond.
Iedereen zal veilig zijn, iedereen zal blij zijn en we zullen samen AMERICA GREAT AGAIN MAKEN!