Trump 2024

1721116465448.png

VS-correspondent Ryan Hermelijn:

"Het was een totale extase: er kwam een enorme energie vrij tijdens die bijeenkomst. De geruchten gingen al de hele dag de ronde dat Trump zijn opwachting zou maken vandaag, maar niemand wist precies waar en wanneer en hoe.

Toen hij opkwam, met verband op het oor, zichtbaar dat hij gewond is geraakt na die mislukte aanslag op zijn leven, met zijn vuist omhoog, net als in die iconische foto: de mensen werden helemaal gek. Ze barstten in huilen uit.

We zagen Donald Trump Jr. huilen en we zagen ook dat het Trump heel veel deed. In plaats van de vechtlust die we zagen in Pennsylvania, zagen we hier in Wisconsin een Trump die diep ontroerd was door dat heldenonthaal, door die minutenlange staande ovatie."
Dorothé

🇺🇸 Thomas Matthew Crooks | What I Believe The Confusion Was About

I don't believe the guy in the first image and the second are the same person.

What I imagine happened is the guy in the video posted the second photo pretending to be the shooter.

Then he made a video saying 'I'm Thomas Matthew Crooks, I'm still alive, so I (Thomas) couldn't have tried killing Trump.'

But he was never Thomas Matthew Crooks in the first place.

Thomas is the person in the first picture, the guy who actually tried killing Trump, not the second.

So in summary:

- Thomas Matthew Crooks was the guy who tried killing Trump (the FBI confirmed his name).

- The person in the first image is Thomas (the shirt and other features match up to another more graphic photo).

- The person in the second photo is a random guy who lied about being Thomas.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan