Trump 2024



If you think things are expensive now, they will get 100 times WORSE if Kamala gets four years as President. Under her plan, Kamala will implement SOVIET Style Price Controls. She will abolish private health care, and make California's ridiculous tax policies the law of the land, meaning EVERY American will be taxed up to 80% of their income! If you want more CASH and less TAX, VOTE TRUMP!!!







Mike
 
Kamala is proposing an *INSANE* 25% tax on unrealized capital gains.

Imagine buying shares for $100,000, and their value rises to $150,000.

Under Kamala's plan, you'd owe taxes on the $50,000 gain, even though you haven't sold the shares or made any actual profit.

Now, imagine the stock's value drops back to $100,000 the following year.

The gain you were taxed on has vanished.

You’ve already paid a 25% tax on a gain that no longer exists, leaving you with a financial loss and no real benefit.

Taxing unrealized gains would force investors to sell off assets to cover their tax bills, hurting long-term investment and economic growth.

This isn’t just risky; it’s a recipe for a stock market crash and another Great Depression.



Mike
 
Wat is er trouwens met de media aan de hand? Ze zijn ineens veel kritischer naar de Democraten toe.

Doen ze dit omdat ze weten dat Kamala impopulair is, ze een manier zoeken om van haar af te komen en haar eventuele plaatsvervanger dan als een opluchting voelt?

Of voelen ze op de redactie van de mainstream media al nattigheid dat Trump gaat winnen en willen ze niet met het zinkende schip tenonder?

 
Wanneer gaat trump vertellen dat de spuitjes verkeerd waren?
De vader v/d spuitjes.
RFK stelt al jaren dat vrijwel alle zgn. ,,vaccins'' slecht zijn.
Beiden zijn dan wel weer pro israhell.
Wil je een blauw of rood T shirt?
 
Wanneer gaat trump vertellen dat de spuitjes verkeerd waren?
De vader v/d spuitjes.
RFK stelt al jaren dat vrijwel alle zgn. ,,vaccins'' slecht zijn.
Beiden zijn dan wel weer pro israhell.
Wil je een blauw of rood T shirt?
Alles komt uiteindelijk uit. De kwestie Trump/vaccins is hier al best vaak aan bod gekomen. Had hij midden in de ‘crisis’ kunnen weigeren om vaccins te laten ontwikkelen? Natuurlijk niet. Hij moest wel meegaan, en heeft het versneld met Warp Speed zodat we niet 10 jaar in lockdown zouden blijven. Wel heeft hij zich altijd uitgesproken tegen verplichting. Daar is hij altijd consistent in gebleven. RFK is idd al heel lang bezig met vaccins.
 
Wanneer gaat trump vertellen dat de spuitjes verkeerd waren?
De vader v/d spuitjes.
RFK stelt al jaren dat vrijwel alle zgn. ,,vaccins'' slecht zijn.
Beiden zijn dan wel weer pro israhell.
Wil je een blauw of rood T shirt?
Snap je nu nog niet hoe het werkt, Frank? Optics are important. Maar ik ga jou niet proberen te overtuigen van iets wat je toch niet wil horen. Alle stellingen zijn reeds lang en breed betrokken. Succes met je bitterheid, ongeloof en cynisme, ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

Mike
 
Zijn hier nog fans van Brecht Arnaers? Na vandaag vermoed ik niet meer. Man man, wat een doemdenker is dat, zeg. The end won't be for everyone.

"Beste mensen,

Het lijkt te mooi om waar te zijn, en dat is het ook: Trump, die ACTIEF en BEWUST (één schoen) deelnam aan de False Flag van 13 juli, 666 dagen na de aanstelling van SS-directeur Kimberly CHEAT-le, legt hier RFK in de luren door te beloven dat er na zijn herverkiezing een presidentiële commissie komt die aanslagen op presidenten moet gaan onderzoeken.

En dat terwijl JFK wellicht vermoord is door dezelfde kliek waar Trump deel van uitmaakt. Je kunt het zo gek niet bedenken! RFK had het potentieel, om zoals een Ross Perrot in 1992, stemmen weg te snoepen bij beide R en D, wat maakt dat naar hem geluisterd had moeten worden. Die macht is nu volledig geneutraliseerd. RFK staat erbij en kijkt ernaar. Wat een slapstick comedy scenario. Het zou kluchtig zijn, mocht het niet zo triest zijn.

Trump is niet gewoon een leugenaar: hij is een vijfdegraads Satanist (“MAGA”) jarenlang voorbereid voor deze rol door zijn satanische mentor, Roy Cohn. Nu gewoon nog Biden (welke?) die “sterft”, Amalak Harris die het overneemt, een financiële crash waardoor chaos ontstaat en zij Martial Law kan uitroepen waardoor er geen verkiezingen meer zijn, en Trump kan met het grootste gemak zeggen: “Let’s take back our country” en 400 miljoen wapens komen uit de kast voor een burgeroorlog in het land dat de wereldreservemunt levert.

Crash van de dollar, en de hele wereld crasht mee. Het perfecte scenario om de Pax Americana te vervangen door een Pax Diabolica, zoals voorspeld door Albert Pike in 1871. Ik zal maar achteroverleunen en gadeslaan hoe 80 % van de mensen hierin zal trappen. Jullie hopelijk niet.

Pffffff,

Brecht"

Mike
 
Als, het lijkt me sterk, maar als 13 juli een FF was, dan zou dat toch net zo goed vanuit de white hats geïnitieerd kunnen zijn om juist de commissie die assassinations gaat onderzoeken sneller te legitimeren en logischer te laten overkomen. Er zit weinig onderbouwing in dat stuk. De symboliek met getallen zoals 666 kan net zo goed door de white hats kant gebruikt worden als provocatie.
 
Alles komt uiteindelijk uit. De kwestie Trump/vaccins is hier al best vaak aan bod gekomen. Had hij midden in de ‘crisis’ kunnen weigeren om vaccins te laten ontwikkelen? Natuurlijk niet. Hij moest wel meegaan, en heeft het versneld met Warp Speed zodat we niet 10 jaar in lockdown zouden blijven. Wel heeft hij zich altijd uitgesproken tegen verplichting. Daar is hij altijd consistent in gebleven. RFK is idd al heel lang bezig met vaccins.
pro Israel ??
 
Zijn hier nog fans van Brecht Arnaers? Na vandaag vermoed ik niet meer. Man man, wat een doemdenker is dat, zeg. The end won't be for everyone.

"Beste mensen,

Het lijkt te mooi om waar te zijn, en dat is het ook: Trump, die ACTIEF en BEWUST (één schoen) deelnam aan de False Flag van 13 juli, 666 dagen na de aanstelling van SS-directeur Kimberly CHEAT-le, legt hier RFK in de luren door te beloven dat er na zijn herverkiezing een presidentiële commissie komt die aanslagen op presidenten moet gaan onderzoeken.

En dat terwijl JFK wellicht vermoord is door dezelfde kliek waar Trump deel van uitmaakt. Je kunt het zo gek niet bedenken! RFK had het potentieel, om zoals een Ross Perrot in 1992, stemmen weg te snoepen bij beide R en D, wat maakt dat naar hem geluisterd had moeten worden. Die macht is nu volledig geneutraliseerd. RFK staat erbij en kijkt ernaar. Wat een slapstick comedy scenario. Het zou kluchtig zijn, mocht het niet zo triest zijn.

Trump is niet gewoon een leugenaar: hij is een vijfdegraads Satanist (“MAGA”) jarenlang voorbereid voor deze rol door zijn satanische mentor, Roy Cohn. Nu gewoon nog Biden (welke?) die “sterft”, Amalak Harris die het overneemt, een financiële crash waardoor chaos ontstaat en zij Martial Law kan uitroepen waardoor er geen verkiezingen meer zijn, en Trump kan met het grootste gemak zeggen: “Let’s take back our country” en 400 miljoen wapens komen uit de kast voor een burgeroorlog in het land dat de wereldreservemunt levert.

Crash van de dollar, en de hele wereld crasht mee. Het perfecte scenario om de Pax Americana te vervangen door een Pax Diabolica, zoals voorspeld door Albert Pike in 1871. Ik zal maar achteroverleunen en gadeslaan hoe 80 % van de mensen hierin zal trappen. Jullie hopelijk niet.

Pffffff,

Brecht"

Mike

Vaaf het moment in de plandemie dat ik erachter kwam dat ie voor een interview naar Spanje reisde en zo goed als zeker gevaxxed was hiervoor en mijn vraag dan ook niet duidelijk wou beantwoorden.
 
Vaaf het moment in de plandemie dat ik erachter kwam dat ie voor een interview naar Spanje reisde en zo goed als zeker gevaxxed was hiervoor en mijn vraag dan ook niet duidelijk wou beantwoorden.

Van destijds ;

Zijn antwoord :
JVG:
Dat klopt, maar heb niet veel zin op de luchthaven vast te zitten of BV niet terug te kunnen keren vanuit B. Checken ze hier intensief ?

Brecht Arnaert:
Ja. Je hebt een QR-code nodig, je kunt er niet van tussen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan