Trump

AJ kan het zich niet veroorloven om met een oud rapport aan te komen. Roger Stone, voormalige campagneleider van Trump, spreekt het ook niet tegen en de man die AJ dit rapport stuurde, William Binney, voormalig hoofd van de NSA en nu adviseur van Trump, was vanavond te gast bij AJ. Volgens AJ is dit rapport legaal verkregen en dus niet uitgelekt, oftewel: gedeklassificeerd door Trump zelf.

Blijft nog maar 1 conclusie over: berichten online zijn 'LARPers' (Live Action Role Play) die dit in opdracht van de tegenpartij verspreiden om AJ weg te zetten als een sensatiezoeker. Dit verklaart ook waarom de MSM zich nu nog aan het beraden zijn of ze dit doodzwijgen of afdoen als een fantasieverhaal.

Mike

Ik heb ook geen idee waar dat document over gaat. In ieder geval niet over de zaken waar we op hopen.
Valt me op dat AJ wel erg vaak allerlei 'breaking news' heeft en erg vaak voorspelt dat er een 'bombshell' aan zit te komen. Een hoop opgeblazen taal waar je dan nooit meer iets van hoort.

HOUSE SPENDING BILL CHANGES LAW TO LET TRUMP ADMINISTRATION SECRETLY SHIFT INTELLIGENCE MONEY
https://static.theintercept.com/amp/section-504-house-spending-bill-changes-law-to-let-trump-administration-secretly-shift-intelligence-money.html?__twitter_impression=true

Video van Destroying the Illusion over de memo van AJ:

https://m.youtube.com/watch?t=20s&v=A0mHHTsHkqc

Geen onbelangrijke info dus, maar idd niet het memo waar we op hoopten. Zowel Jones als Stone en Binney hebben dit kennelijk over het hoofd gezien. Ben benieuwd of AJ dit recht gaat zetten.

Mike

AJ geeft toe dat het een ander memo is, maar ontkent dat het een ouder memo is:

Hij stelt wel een rake vraag: als dit werkelijk een ouder memo is, waarom hebben zowel de reguliere als de alternatieve media hier destijds niet over bericht??? Vooral de alternatieve media! Heeft iedereen dit gemist dan???

Zoals gezegd, volgens mij hebben we te maken met LARPing, zoals ik gisteravond al postte. Jack Posobiec zegt dat het bewuste memo van 4 pagina's binnen twee weken uit al komen.

Mike

Nog een gedachte:

Ik zie dit als positief! De berichtgeving in de reguliere Amerikaanse media is dat er helemaal geen memo is, dat Nunes dit uit zijn duim zuigt. AJ toont aan dat er niet alleen sprake is van dit memo, maar ook andere memo's. Zoals ik het zie maakt dit onderdeel uit van een operatie waarin het grote publiek wordt voorbereid op wat gaat komen.

Mike

Ik hoop inderdaad dat dit een weloverwogen tactische zet is van AJ. En zoals jouw gedachte een onderdeel van een operatie om het grote publiek voor te bereiden op wat nog meer gaat komen.

Ik weet niet of AJ zo tactisch is, maar het is wel een tactische zet geweest om hem dit rapport te sturen. We moeten dit voortdurend vanuit de Amerikaanse nieuwscontext zien. Ze ontkennen gewoon glashard dat er een memo is!

Mike

Democraten trekken beloofde steun voor Trumps grensmuur in
Trump: 'als er geen muur komt, zal er ook geen DACA-regeling zijn'

http://nieuws.tpo.nl/2018/01/24/democraten-trekken-beloofde-steun-trumps-grensmuur/

Mike

Hier zegt AJ dat het idd een ouder memo is, maar dat het gisteren pas nieuws was omdat niemand er eerder aandacht aan besteedde. De alternatieve media is hier evengoed schuldig aan, dus het is te makkelijk om dit Jones aan te rekenen. Het memo van Nunes gaat over de 10% van dit memo dat onleesbaar is gemaakt.

Mike

Wat doet een politicus in de kerstvakantie? Gert-Jan Seegers (CU) kijkt dan graag CNN voor zijn dagelijkse portie politiek correct nieuws. Hij werd op zijn wenken bediend met de opwinding over “Fire and Fury” van Michael Wolff, een opportunist met dollartekens in zijn ogen die grossiert in halve waarheden en hele leugens. Wolff schetst in zijn boek een ontluisterend beeld van Trump. En omdat het maar niet vlotten wil met Trump en de Rusland-connectie, was dat precies waar CNN op zat te wachten. Ook onze ‘kwaliteitsmedia’ konden hun vreugde over het (b)roddelwerk van Wolff nauwelijks verbergen.

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/24/behoed-ons-voor-politici-die-cnn-volgen/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan