Trump

Goed gemaakt het filmpje die van Qanon.
De woorden dat Trump niet voor zichzelf Potus is geworden maar voor Amerika en hij had ook gewoon kunnen gaan leven en genieten van zijn verdiende geld spreekt me wel aan. Wel even doorzetten Trump...geen woorden maar daden!

Dat was Trump tijdens de campagne, een maand voordat hij won. Q herinnert ons aan de oorspronkelijke intenties van Trump waarmee hij aan dit hele verhaal begon. Als je dat nu bekijkt is het nog altijd actueel, misschien nog wel meer. Trump zit ook in permanente campagnemodus, lijkt het wel. Een campagne voor vrijheid en voorspoed in Amerika!

Mike

Even een domme vraag en misschien is het wel duidelijk uit de info hierboven, maar ik snap het niet helemaal.
Er is dus geen memo. Gaat de 'State of the Union', de jaarlijkse toespraak van de president voor het Amerikaanse Congres, op 30 januari, dan wel door? En is het waarschijnlijk dat die zaken die in dit artikel stonden dan wel naar buiten gebracht worden of niet?
http://gedachtenvoer.nl/page/FISA-grootste-schandaal-Amerikaanse-geschiedenis.html

Ik hoop toch dat ze eens flink opruiming gaan houden.

Dorothé

Er is wel een memo, dat was een sarcastische opmerking van mij. De Amrikaanse media beweren dat er geen memo is en dat 'Russische bots' de hashtag ReleaseTheMemo op Twitter trending hebben gemaakt i.p.v. echte, bezorgde mensen. Wat Alex Jones naar buiten heeft gebracht is het basisrapport waarvan het House Intelligence Committee een samenvatting van 4 pagina's heeft gekregen.

Mike

Trump wil zich graag onder ede laten verhoren over Russische inmenging
'Ik kijk ernaar uit, eerlijk gezegd'

http://politiek.tpo.nl/2018/01/25/trump-wil-zich-graag-ede-laten-verhoren/

Roger Stone waarschuwt hiervoor, hij denkt dat het een valstrik is:

Ik kan me niet voorstellen dat Trump dit niet weet, dus hij zal zijn maatregelen ook wel genomen hebben.

Mike

Amerikaanse tennisser Tennys Sandgren blijkt Trump-supporter, wordt vlak voor kwartfinale Australian Open kapotgemaakt

http://nieuws.tpo.nl/2018/01/25/amerikaanse-tennisser-tennys-sandgren-blijkt-trump-supporter-wordt-vlak-kwartfinale-australian-open-kapotgemaakt/

Hier zijn werkelijk haarscherpe persstatement:

1ZZgf7A.png

Game. Set. Match.

Mike

Wederom een vreemd 'sensatie' verhaal over Trump op Niburu.

Het wordt tijd dat ze ook daar eens flink op hun bek gaan.

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=12648:ineenstorting-economie-vs-zal-in-trumps-schoenen-worden-geschoven&catid=37:wereld&Itemid=50

Dat had ik een jaar geleden geloofd. Er was toen sprake van sabotage door de Federal Reserve d.m.v. renteverhogingen. Nu is dat een compleet ander verhaal. Oud nieuws dus.

Mike

Een gedicht over: Heers en Verdeel wat hopelijk Donald Trump gaat beeindigen

Heers en Verdeel is het aloude spel wat nog steeds wordt gespeeld
Heel de wereld wordt in kleine clubjes verdeeld

Zo is het makkelijker voor de elite om over de mensheid de controle te behouden
Dat gebeurd nu al eeuwen door leugens, bedrog en fraude

nieuwe wereld orde - zielig hoppje ellende

De dokter die eenoog geworden is in het land van de blinden
Geïnstrueerd door de farmaceutische industrie en andere gelijkgezinde

Die steeds weer nieuwe ziektes verzinnen en uitvinden
Waardoor er vele persoonlijke rampen plaatsvinden

Ben je slimmer dan de rest omdat je zelf je onderzoek hebt gedaan
Dan mag je daar niet over spreken en schrijven, want dat is als een misdaad begaan

Dan krijg je het label: kwakzalver
Want "ze" hebben een hekel aan elke aanvaller

Dan zijn de vriendjes bij de overheid weer aan zet
En schrijven een internationale Codex Alimantarius wet

Hierdoor worden de onwetenden nog wat langer in het donker gehouden
En hoopt men dat het vertrouwen nog wat langer blijft behouden

Maar als ik alle kleine dingen aan elkaar knoop
Dan is daar toch weer hoop

lees verder

Norbert Pols:

Iedereen die de Qanon berichten volgt weet al enige tijd dat de Trump administratie contact met Julian Assange onderhoud. Zweden heeft de aanklacht tegen Assange laten vallen, de VS heeft eigenlijk geen legale reden om Assange te willen arresteren en alleen de Britten vinden dat Assange zich niet aan hun regels heeft gehouden.

We hebben via Assange z’n Twitter account kunnen begrijpen dat hij van Ecuador een paspoort heeft gekregen en, het logische vermoeden bestaat dat het hier een paspoort met diplomatieke status betreft. Waarom een diplomaten pas? Omdat zo’n paspoort Assange onschendbaar maakt. Assange hoeft niet zijn persoonlijke bagage te laten doorzoeken en, onder bescherming van het verdrag van Genève kan niemand hem tegenhouden een land te verlaten. Assange kent plotseling meer vrijheid dan de meesten van ons terwijl hij jarenlang in een ambassade heeft opgesloten gezeten.

Er bestaat een sterk vermoeden dat Assange per trein naar Zwitserland is afgereisd en dat hij met Trump aan boord van Airforce one straks naar de VS afreist. Trump reist op het moment van schrijven af naar Davos Zwitserland. In zwitserland zal hij zijn globalistische opponenten ontmoeten en waarschijnlijk een toespraak houden.
Assange beschikt over informatie die hij momenteel gebruikt om zijn eigen veiligheid te waarborgen. Assange heeft in een Twitter-post zijn achterban een sleutel achtergelaten tot documenten die de mensen die zijn leven bedreigen liever niet gepubliceerd zien. Assange heeft Trump al grote diensten bewezen terwijl Hillary Clinton nog beloofde hem met een drone te vermoorden. Het lijkt logisch dat Assange aan boord van Airforce one gesmokkeld wordt en daar onderdeel van de war-room van Trump gaat worden.

Overigens heeft Assange nooit de Amerikaanse wet overtreden. Dit wordt binnen de huidige administratie bevestigd maar, dat waarborgt niet per definitie zijn juridische veiligheid in de VS. Dat doet een diplomatenpas wel. Het door Assange opgebouwde netwerk wordt volgens intimi gerund als een veiligheidsdienst. Niet onterecht omdat de informatie die hem toekomt vaak juist uit die veiligheidsdiensten afkomstig is. Assange is degene gebleken die namens de burger de bewakers bewaakt.

Deze informatie is afkomstig van Qanon en vertaald door Dr. Jerome Corsi. Ondanks dat ik al sinds december op de hoogte ben van deze ontwikkeling, heeft het wat weinig om handen om als harde waarheid naar buiten te brengen. Lees het als een geïnformeerde speculatie uit de catacomben van the dark web en geheime diensten. Er is heel wat aan de hand in een onzichtbare wereld waarvan Hillary Clinton en de drie letter organisaties slechts een voorkant vormen. De intrige gaat veel dieper dan dat en, uiteindelijk in de hoogste en minst zichtbare machtscentra die deze wereld besturen. 

In Davos gaat Trump in ieder geval wat handen schudden van lieden die hem liever dood zien. Die mensen vormen slechts radertjes in het grote uurwerk van het bestuur van deze wereld. Dat uurwerk loopt niet meer zo lekker want, het meest een planeetwiel in de vorm van de president van Amerika. Ik verwacht dat Trump een handreiking gaat doen richting deze mensen. Het is over met het globalisme, stop met vechten en vergeet je plannen. Zoiets heeft hij ruim een jaar geleden bij zijn inauguratie al gezegd maar, die boodschap werd slecht ontvangen.

De boodschappen van Q zijn cryptisch en kunnen daardoor met gemak verkeerd gelezen worden maar, het lijkt er op dat Assange over twee dagen aan boord van Airforce one stapt. Het zal nog wel een tijd duren voordat we dit verhaal kunnen bevestigen of ontkennen. Op dit moment is dit verhaal slechts een aanname op basis van anoniem blijvende onderdelen van de Militaire inlichtingendienst die broodkruimels laat vallen voor lezers die hierin getraind zijn. Het is allemaal cloack and dagger stuff maar, niet oninteressant. De tijd zal leren of deze speculatie ergens in de buurt van de waarheid komt. Hou het in de gaten, dan hebben we het er later over.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan