Trump

Met de wijsheid van nu blijken Reagan en Thatcher achteraf hervormers te zijn geweest die gigantisch zijn tegengewerkt door het establishment. De vergelijking met Trump is dus terecht.

Mike

Trump zou Soros op de lijst van staatsgevaarlijke personen willen plaatsen als hij president is. Dat zou goed nieuws zijn uiteraard.

http://yournewswire.com/trump-george-soros-national-security-threat/

Ik hoop voor Trump dat z'n veiligheidspersoneel te vertrouwen is.

Mark

Gister zei de correspondent in het NOSjournaal letterlijk over Trump met zijn Russische toestanden:
"dit is niet geverifieerd dus we moeten er een dik vraagteken bijzetten".
Dit item is ongeveer 20 minuten lang behandeld, het besloeg dus bijna het hele 8 uur journaal.
En terwijl de inhoud van de uitgelekte mails van Hillary nooit zo uitgebreid is behandeld. Laten we hopen dat dit weer meer mensen wakker maakt.

Geweldig hoe Trump CNN de mond snoert. Ik ben benieuwd wat hij gaat brengen, mijn volledige vertrouwen heeft hij nog lang niet.

Helaas maakten ze hem op de Duitse tv belachelijk.

Dorothe

Dat verbaast me niets. Ik kijk steeds minder msm, ik kan het niet meer opbrengen nog even en dat is het enige wat we nog te zien krijgen.

Nou, mijn vertrouwen heeft-ie zeer zeker wel! Hij benoemt Robert Kennedy Jr. om vaccinveiligheid te onderzoeken en hij gaat met het mes snijden in de exorbitante prijzen van medicatie en dus Big Pharma aanpakken:

http://www.naturalnews.com/2017-01-...titive-bidding-government-drug-purchases.html

Bovendien heeft hij al tienduizenden banen gecreeerd nog voor zijn inauguratie, maakt hij haast met die muur en heeft hij Lockheed Martin de wacht aangezegd met hun veel te dure F35 (JSF). Moet ik nog even doorgaan?

Ze moeten trouwens vooral doorgaan met hem tegenwerken en belachelijk maken, hij komt er telkens alleen maar sterker uit!

Mike

Klopt Johanna.
Ik kijk ook zelden. Maar 's morgens heb ik de Duitse tv altijd even aan, gewoon om even te kijken wat ze zeggen en vanuit een soort gevoel van 'heimwee'.
Ik vind het intussen ook wel leuk om te zien wat ze voor onzin zeggen.
De Nederlandse tv heb ik echt zeer zeer zelden aan, het is me vaak te vulgair en dom.

Ja Mike, ik vind hem ook steeds sterker eruit komen. Zeer goed!!!

Dorothe

Ik vind het intussen ook wel leuk om te zien wat ze voor onzin zeggen.

Ik kijk het ook zelden maar net als jij Dorothe keek ik gister een beetje per ongeluk. Wil toch af en toe wel horen wat ze ons wijs proberen te maken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan