Het is verschrikkelijk, beschamende 'journalistiek'. Ik ga DWDD nog bekijken, maar even een dieptepunt dat ik op Radio 1 hoorde: een columnist die zei dat over enkele uren 'de Russische spion Donald Trumpksy' het Witte Huis zal betreden. Een mediapanel sprak schande over de 'beschamende' wijze waarop Trump de pers behandelt (zo voelt het dus om zelf aan de kant te worden gezet!), vooral tijdens die persconferentie van vorige week. Weer een andere gast had het op de radio over waar die vermaledijde Trump toch het lef vandaan haalde om een zo zorgvuldig opgebouwde internationale orde zo radicaal overhoop te willen halen. Ze hadden het over zijn onorthodoxe gedrag, over het feit dat hij helemaal geen verzoenende woorden spreekt naar zijn politieke vijanden en dat hij Twitter gebruikt om zijn standpunten te verkondigen. Ze zijn bang, heel erg bang. Alle oude regels gelden niet meer. Vandaag vindt er een bijeenkomst plaats in Koblenz van het Europese populistiche samenwerkingsverband o.l.v. Marine Le Pen, het ENF, en de reguliere media is NIET WELKOM!
En dat zijn de opiniemakers die nu buitenspel worden gezet. De uitzending van DWDD bewijst echter dat ze nog altijd veel invloed hebben op wat wij hier nu wel of niet van moeten vinden. Om me heen hoor ik nu veelvuldig de mening dat het maar het beste zou zijn als Trump een kogel door zijn kop kreeg? En welke bevolkingsgroep is vooral deze mening toegedaan? Juist ja, vrouwen! Je weet wel, die lieve, vredelievende wezens die staan voor onvoorwaardelijke liefde, tolerantie en diversiteit. Zolang je het maar met hen eens bent, anders moet je worden 'uitgewist' als een 'vijand van de staat'. Vrouwen zijn geboren marxisten, bekijk deze video van Sandman hierover:
Mike