Trump

De Televaag blijft Trump framen, als je de kop leest zou je denken dat het waar is. Onder de foto wordt de kop al tegengesproken (als ik het goed interpreteer)

https://www.telegraaf.nl/nieuws/664088561/man-overlijdt-na-innemen-chloroquine-trump-krijgt-schuld

Gister i d briefing van Trump heeft hij het al vrij snel over 100 miljoenen doden in 1917.

De Spaanse griep als hij daar op doelt was 1918.

De laatste tijd volg in de pers briefings en je mag van Trump vinden wat je wilt, maar hij staat wel voor zijn land en de Amerikaanse bevolking. Geen dubbele agenda zoals Rutte die met 1 been in de EU hangt en bezig is met z’n volgende baantje veilig te stellen.

Maar als je als politicus tegenwoordig voor je eigen land en bevolking bent en die op de 1e plaats zet, dan word je meteen teruggefloten door de wel bekende kliek. Eigen volk eerst heeft misschien een bittere nasmaak, maar je kunt een ander land pas helpen als je eerst je eigen land op orde hebt.

Twitter explodeerde toen miljoenen Amerikanen hun $1200 “Trumpbux” ontvingen.

De reacties waren enthousiast en sommigen van hen overwogen zelfs om op Trump te stemmen bij de komende Presidentsverkiezingen op 5 november 2020.

https://commonsensetv.nl/amerkanen-ontvangen-massaal-trumpbux/

De twee artsen die lijden aan TDS en een pro-Trump vlag weghaalden (zie 2 posts hierboven) zijn nu gearresteerd:

Mike

https://www.ninefornews.nl/trump-griepprik-troep-lichaam/?fbclid=IwAR15h2fjjUZBPfREYNC-Jrqv9BRVFNU3SDtGbSE7bFz9WfoGRfazT0hBcJw

dit zag ik op FB:
Trump brengt alles aan t Licht!
Hier overzicht wat Trump heeft gedaan sinds aantreden:
Ter info: mainstream media (msm) maakt hem zwart (knippen in interviews of briefings, negeren belangrijke boodschappen, gezicht oranje maken, etc) omdat msm in handen is/was van degenen die hij nu aanpakt.
Trump trekt alles open!
Alles komt zo aan t Licht
Trump:
Geen salaris (naar liefdadigheid).
Direct wet tegen kinderhandel getekend.
Alle oorlogen gestopt (die voorgangers zijn gestart).
Heeft ISIS gestopt (dubbelspel obama).
Wet voor Oceanen clean-up.
Belasting verlaging.
Tegen vaccins.
5g, maar eerst onderzoek.
Wet: geen oud-politici als lobbyisten.
En diverse andere wetten:
wet bedoeld om sancties op te leggen aan functionarissen die mensenrechten schenden in zowel China als Hongkong. Als onderdeel van die wet kijkt de VS jaarlijks of Hongkong nog wel voldoende zelfstandig is om aanspraak te maken op handelsvoordelen met Amerika.
Andere wet verbiedt de export aan de politie van bepaalde munitie zoals rubberkogels, waterkanonnen en pepperspray.
---'
TRUMP doet het ondenkbare.
Door Liz Crokin
Als entertainment journalist heb ik al meer dan tien jaar de kans gehad om Trump te dekken, en in al mijn jaren heb ik nog nooit iets negatiefs over de man gehoord totdat hij aankondigde dat hij zich kandidaat was voor president. Houd er rekening mee dat ik veel geld heb gekregen om vuil op te graven over beroemdheden zoals Trump voor de kost, zodat een schandalig verhaal over de beroemde miljardair mogelijk veel tijdschriften had kunnen verkopen en een enorme veer in mijn pet zou zijn geweest.
In plaats daarvan ontdekte ik dat hij geen alcohol drinkt of drugs gebruikt, hij is een hardwerkende zakenman. Daarnaast is hij een van de meest gulle beroemdheden ter wereld met een hart gevuld met meer goud dan zijn penthouse van $ 100 miljoen.
Aangezien de media zo miserabel hebben gefaald in het melden van de waarheid over Trump, heb ik besloten om enkele van de vriendelijkheid die hij gedurende drie decennia heeft begaan die vrijwel ongemerkt of op dovemansoren zijn gevallen.
In 1986 voorkwam Trump de afzetting van de familieboerderij van Annabell Hill nadat haar man zelfmoord pleegde. Trump belde persoonlijk naar de veiling om de verkoop van haar huis te stoppen en bood de weduwe geld aan. Trump besloot actie te ondernemen nadat hij Hill ' s pleidooi voor hulp zag in nieuwsberichten.
In 1988 weigerde een commerciële luchtvaartmaatschappij Andrew Ten te vliegen, een zieke
Orthodox Joods kind met een zeldzame ziekte, door het hele land om medische zorg te krijgen omdat hij met een uitgebreid levenssysteem moest reizen. Zijn door verdriet getroffen ouders namen contact op met Trump voor hulp en hij aarzelde niet om zijn eigen vliegtuig te sturen om het kind van Los Angeles naar New York te brengen zodat hij zijn behandeling kon krijgen.
In 1991 brachten 200 mariniers die dienden in Operatie Desert Storm tijd door in Camp Lejune in North Carolina voordat ze terug zouden keren naar hun familie. De mariniers kregen echter te horen dat er een fout was gemaakt en dat een vliegtuig ze niet mee naar huis zou kunnen nemen op hun geplande vertrekdatum. Toen Trump hier lucht van kreeg, stuurde hij zijn vliegtuig om twee reizen van North Carolina naar Miami te maken om de Golfoorlogsmariniers veilig terug te brengen naar hun geliefden.
In 1995 stopte een automobilist om Trump te helpen nadat de limo waar hij in reist een lekke band kreeg. Trump vroeg de goede Samaritaan hoe hij hem kon terugbetalen voor zijn hulp. Het enige wat de man vroeg was een boeket bloemen voor zijn vrouw. Een paar weken later stuurde Trump de bloemen met een briefje waarin stond: We hebben je hypotheek afbetaald.
In 1996 diende Trump een rechtszaak aan tegen de stad Palm Beach,
Florida beschuldigt de stad van discrimineren van zijn Mar-a-Lago resort club omdat het joden en zwarten toestond. Abraham Foxman, die destijds als directeur van de anti-smaad League, zei dat Trump het licht op Palm Beach zette niet op de schoonheid en glitter, maar aan zijn naaigere kant van discriminatie. Foxman merkte ook op dat Trump ' s aanklacht een trickle-down effect had omdat andere clubs zijn voorsprong volgden en
begon Joden en zwarten toe te geven.
In 2000 had Maury Povich een klein meisje genaamd Megan die worstelde met Brittle Bone Disease in zijn show en Trump keek toevallig. Trump zei dat het verhaal van het kleine meisje en de positieve houding zijn hart raakten. Dus hij nam contact op met Maury en gaf het kleine meisje en haar familie met een zeer royale cheque.
In 2008, nadat de familieleden van Jennifer Hudson tragisch werden vermoord in Chicago, zette Trump de Oscar-winnende actrice en haar familie gratis in zijn Windy City hotel. Daarnaast nam Trump 's veiligheid extra maatregelen om ervoor te zorgen dat Hudson en haar familieleden veilig waren tijdens zo' n moeilijke tijd.
In 2013 zag New Yorkse buschauffeur Darnell Barton een vrouw vlak bij de rand van een brug die naar het verkeer staren toen hij langs reed. Hij stopte de bus, stapte uit en legde zijn arm om de vrouw en redde haar leven door haar ervan te overtuigen niet te springen. Toen Trump over dit verhaal hoorde, stuurde hij de heldenbuschauffeur een cheque omdat hij vond dat zijn goede daad het verdiende om beloond te worden.
In 2014 gaf Trump $ 25,000 aan Sgt. Andrew Tamoressi nadat hij zeven maanden in een Mexicaanse gevangenis zat omdat hij per ongeluk de grens tussen de VS-Mexico overstak. President Barack Obama kon niet eens de moeite nemen om één telefoontje te plegen om te helpen bij de vrijlating van de Amerikaanse marinier; Trump opende echter zijn portefeuille om deze serviceman weer op de been te komen.
In 2016 was Melissa Consin Young aanwezig bij een Trump-rally en bedankte Trump voor het veranderen van haar leven. Ze zei dat ze in 2005. met trots op het podium stond met Trump als Miss Wisconsin USA. Maar jaren later worstelde ze zich met een ongeneeslijke ziekte en tijdens haar donkerste dagen, legde ze uit dat ze een handgeschreven brief van Trump kreeg waarin ze de dapperste vrouw, ik weet het. Ze zei de kansen die ze kreeg van Trump en zijn organisaties uiteindelijk
gaf haar Mexicaans-Amerikaanse zoon een volledige rit naar de universiteit.
Lynne Patton, een zwarte vrouwelijke executive voor de Trump Organisatie, bracht in 2016 een verklaring uit waarin ze haar baas verdedigde tegen beschuldigingen dat hij een racist en onverdraagzaam is. Ze onthulde hoe ze jarenlang worstelt met drugsmisbruik en verslaving. In plaats van haar op de stoep te schoppen, zei ze dat de Trump-organisatie en zijn hele familie loyaal bij haar stonden door enorm moeilijke tijden.
Donald Trump ' s vriendelijkheid kent geen grenzen en zijn vrijgevigheid heeft en blijft het leven van mensen uit elk geslacht, ras en religie aanraken. Als Trump iemand in nood ziet, wil hij helpen.
Twee decennia geleden vroeg Oprah Trump in een tv-interview of hij ooit president zou worden. Hij zei: " Als het zo erg zou worden, zou ik het nooit helemaal willen uitsluiten want ik ben het echt zat om te zien wat er met dit land gebeurt. Ik ben niet blij dat ik het niet
Die dag is gekomen. Trump ziet dat Amerika in nood is en hij wil helpen. Hoe ondenkbaar! Heb je daarentegen wel eens gehoord dat Hillary of Obama ooit zulke dingen met eigen middelen doen?
Nou dat is echt ondenkbaar! Is misschien de moeite waard om door te geven!!!
Laat zien dat we de juiste man hebben ingehuurd. Als Hollywood, de liberalen en de
media stoppen met hem lastig te vallen, Trump zal tijd hebben om nog veel meer positieve dingen te doen voor ons land.... de goede oude Verenigde Staten van Amerika!!
Ps ~ Aan degenen die al Feit Checking zijn, doe geen moeite. Heb ik al gedaan, en alle verhalen zijn WAAR!

en deze tekst kwam ik tegen, misschien handig als je dit wilt delen met iemand:

Dit gaat over de desinfectant waar president Trump het over had. Lees dit maar eens want daar ging het om:

Mooi stukje over Trump

DONALD TRUMP: BLEEKWATER EN VACCINS.

We kunnen zeggen wat we willen, maar de Amerikaanse president heeft herhaaldelijk zijn expertise bewezen in de praktijk van drieband biljart. Hij heeft ons net weer een demonstratie gegeven.

Om dit te begrijpen is het belangrijk om op twee belangrijke scènes te focaliseren:

- Scene 1 - donderdag 9 april: de zeer gerespecteerde procureur-generaal van de Verenigde Staten, William Barr, heeft een openbare toespraak gegeven om zijn afkeer te tonen tegen het voorstel van Bill Gates om "digitale certificaten" in het menselijk lichaam te implanteren als bewijs dat een persoon is ingeënt tegen het coronavirus. Het voorstel werd als gevaarlijk en vrijheid rovend beschouwd, terwijl heel de globalistische elite het ondersteunt en waartegen de president en zijn team vanaf het begin er zich tegen hebben verzet. Kortom, Trump wil niets horen over wijdverbreide en traceerbare vaccinatie.

- Scene 2 - donderdag 23 april: de president veroorzaakt opschudding door commentaar te geven op lopende onderzoeken naar de rol van desinfecterende middelen bij het elimineren van het virus op bepaalde oppervlakken. Dus zegt hij op een schijnbaar krankzinnige manier: 'Ik zie dat het ontsmettingsmiddel de virus binnen een minuut uitschakelt. Een minuut. Is er een manier om zoiets te doen met een injectie, of bijna, zoals een schoonmaakbeurt? "

Onmiddellijk valt alle internationale weldenkenden in de val door het te stigmatiseren en zo ver te drijven dat Trump zogezegd bleekmiddel inspuiten aanbeveelt tegen COVID-19 ... maar Donald Trump zei "ontsmettingsmiddel" en niet bleekwater .
Journalisten en televisiedokters, zeer gewaardeerd door de farmaceutische industrie, noemden hem zelfs een crimineel door het simpele feit dat hij suggereerde dat de opname van een ontsmettingsmiddel een remedie voor het virus zou kunnen worden. EEN ONTSMETTINGSMIDDEL !!

Maar wat is het verband tussen tussen scène 1 en scène 2?

Het is zowel eenvoudig als uitermate slim: met zijn schijnbaar stomme opmerking wilde Trump de hele wereldgemeenschap laten reageren door luid te laten schreeuwen dat het crimineel was om desinfectiemiddel in het lichaam te injecteren om het coronavirus te bestrijden. MAAR ER WORDT VASTGESTELD DAT DE FARMACEUTISCHE INDUSTRIE ONTSMEDDINGSMIDDELEN TOEVOEGT AAN VACCINS, zoals blijkt uit het bijgevoegde rapport: de vaccins bevatten antibiotica-desinfectiemiddelen van de aminoglycosidefamilie, waarvan de schadelijke effecten bekend zijn, met name op de nieren en binnenoor. Andere desinfectiemiddelen: bèta-propiolacton (erkend kankerverwekkend product dat de lever, het immuunsysteem, de luchtwegen en het maagdarmstelsel aantast ...) en microbiciden die detergentia zijn.

Dus Trump is erin geslaagd de reguliere media en de hele globalistische intelligentia te laten zeggen dat desinfecterende middelen giftig zijn voor mensen, ook al verdedigen ze vaccins die grotendeels bestaan uit desinfecterende middelen !!!

Denk anders.

Een meer dan 1200 studies bevattend verslag over vaccins :

Vandaag had ik weinig tijd om te lezen.
Maar hoorde op TV dat er in Amerika ook voedsel (groente fruit? niet geoogst kan worden dus weggegooid moet worden maar tegelijkertijd is er in andere gedeeltes van het land voedseltekort.
Logisch zou zijn om dan het teveel van de ene kant te vervoeren naar de andere kant. Trump is niet gek, waarom zou dat niet gebeuren?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan