Trump

Hoe zit dat eigenlijk met Trump zijn grapje om desinfect in zijn aderen te laten spuiten of zijn 'bewijs' dat hydroxychloroquine echt zou werken (dat hij zegt dat hij het slikt bewijst natuurlijk helemaal niks). Of zijn verhaal dat hij zeker zou weten dat het virus in Wuhan is ontstaan in een laboratorium (hij wist het zeker en hij had bewijs)

Interessant artikel:

https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2020/05/07/trumps-coronaverwijten-aan-china-zijn-verderzetting-obamas-china-beleid/

https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/829731/trump-liegt-steeds-vaker-gemiddeld-zon-16-keer-per-dag.html

https://www.nu.nl/buitenland/5657891/factcheckers-the-washington-post-trump-vertelt-vijftien-leugens-per-dag.html

https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/trump-liegt-weer-maar-vergeet-dat-er-videobeelden-zijn

Het was geen grap van Trump en hij heeft het nooit over bleekmiddel in de aderen spuiten gehad, dat maakt de media er van. Trump had het over het inbrengen van UV-licht, dat een desinfecterende werking heeft. Groot verschil, maar daarvoor heeft je brein een onderscheidend vermogen nodig. Bewijs over Wuhan volgt, niet zo ongeduldig.

Mike

Wakkerdier 4,

Je ziet op wat voor een forum je bent terecht gekomen. Je ziet onze mening en hoe we erover denken.

Waarom probeer je ons terecht te wijzen? Wat heeft dat voor nut en zin? Wij gaan hier toch niet ineens anders denken omdat jij met kritiek op ons komt.

Het steeds weer met zulke meningen in de clinch liggen is zo vermoeiend. Het is al zwaar genoeg in de gewone wereld. Nu ook nog steeds hier op het forum. Je kunt voor jezelf en voor ons, beter een forum zoeken met gelijkdenkenden als jij zelf. Daar word jij gelukkiger van en wij hoeven niet steeds in een verweer te gaan.

Het is zoals Mike al schreef dat ieder ontwaken correleert met zijn huidige staat van bewustzijn.

We zitten dus duidelijk op een ander niveau, waarbij ik verder geen mensen onderuit wil halen of be-/veroordelen.

Het is als pro vlees/tegen vlees, pro clima/tegen clima, pro vaccinatie/tegen vaccinatie.

Men kan elkaar wel proberen te overtuigen, maar dat heeft weinig zin.

Dorothé

Groot gelijk Dorothé! Niks aan toe te voegen.

Dit zijn oa dingen waardoor ik eigenlijk al geen behoefte meer heb om met anderen in discussie te gaan.
Het zijn gewoon 2 fronten met een eigen mening en geloof. Wij worden niet overtuigd van hun argumenten en zij niet van die van ons.

Met het grote verschil dat er op dit forum naar de waarheid wordt gezocht en we niet bij de invalshoek van de MSM blijven hangen.

Klopt Johnny! Dan nog is het voor anderen fake. Zelfs voor mensen die rechts zijn. En ik heb heb 1 hele grote zwakte. En dat zijn de mensen die me dierbaar zijn. Daar zijn veel van weg gevallen en sommigen kunnen me niks schelen dat dit zo is. Maar elke keer dat ik erop gewezen word dat ik veranderd ben krijg ik te horen in negatieve zin. Met de vinger word gewezen dat het komt door contact met andere kant van familie. En ik wil me mond niet houden En doe ik ook niet. maar ondertussen vreet het emoties daardoor. En dat uit zich o.a in kwaadheid. Gericht naar precies die personen die met de vinger wijzen. Als ik met ze in discussie ben hou ik me in terwijl ik ze liefst confronteer met het tegendeel. Voorlopig moet ik nadenken. Het zijn namelijk precies de dingen die voor me voeten gegooid worden zoals me gedrag in verleden was. In de loop der jaren paste ik me aan. Tot nu.

En eerlijk gezegd heb ik er geen behoefte meer aan om van anderen te horen dat ik negatief ben.

Net weer een discussie met mijn vader gehad omdat ik hem een mail gestuurd had (zie topic corona).

Het is hetzelfde verhaal.

Hij zegt dat die video wel waar is maar.... en dan komen maren.

Men kan niet de mensen zo dood laten gaan.

Het zal wel niet zo een vaart lopen dat we steeds in een lockdown blijven.

Ja, en als we af en toe in een lockdown moeten, ja dan moet het maar.

En het ergste argument: Ja, we moeten misschien niet meer zo ongebreideld leven, niet meer die massa's in de vliegtuigen, massa's op de weg, niet meer die mensenmassa's bij concerten etc. Ik stond helemaal perplex.

Zo denken de gebrainwashte mensen dus.

Wel zei hij dat hij vond dat dit nu langzaam wel op mocht houden, er moest nu toch maar eens een einde aan gaan komen. Maar als we dan weer eens in een lockdown moesten, ja dan moest het maar. En Bill Gates, waarom zou die slecht met ons voorhebben? Ik ben een doemdenker en hij denkt positief.

Ik heb gezegd dat hij gelukkig niet negatief denkt, maar dat we met mensen zoals hij de oorlog niet gaan winnen omdat hij passief alles gelooft. Ik heb hem gezegd dat ik zeer positief ben omdat ik weet dat er verandering komt en dat we de zaak gaan winnen. Hij geeft aan dat hij niet hoopt dat mijn scenario uitkomt omdat dat horror is. Tja, ik weet dat de great awakening horror voor velen gaat zijn, maar het is nodig.

En weet je, gelukkig houden mijn vader en ik zielsveel van elkaar en kan daar geen meningsverschil tussen komen. Dat is het verschil met vrienden en collega's. Mijn vader is alles voor me en ik voor hem. Jammer dat hij zo blind is. Ik hoop dat hij nog van alle goeds mag gaan profiteren en...dat hij de waarheid zal gaan zien. Op de TV en in de media!

Dorothé

Succes Dorothé daarmee!
Wees blij dat je een vader hebt met een eigen mening en die blijkbaar wel de bereidheid heeft naar je te willen luisteren. Hier niet het geval. Als het onderwerp van gesprek op abortus komt zoals een keer het geval was en zeg hoe ik daarin sta en tegenstander ben, ben ik negatief. Wanneer iemand anders exaxt hetzelfde zegt is ie het met diegene eens. Waait met alle winden mee in eigen straatje.

Hoi Binc,

Ja, het is niet gemakkelijk.

Ik heb toen ook die discussies met mijn moeder gehad.

We waren zover dat we gekscherend zeiden dat ze nog niet dood mocht gaan omdat Hillary nog niet gearresteerd was, dat wilde ze graag meemaken (omdat ze daar dus niets van geloofde).

We hebben ook nog tegen elkaar gezegd dat als ze het niet meer mee mocht maken, dat ze zich dan wel kenbaar moest maken als het zover was, dat ze het dan toch gezien had.

Ja, erg genoeg is zij toen gestorven.

Ik hoop nu echt wel dat mijn vader de waarheid nog zal gaan zien. Ook wel eigen trots natuurlijk, omdat ik zo vaak voor complotdenker/doemdenker ben neergezet. Ik hoop dat al die mensen dit eens zullen gaan zien.

Dorothé

Leuk bericht van Mike Adams, leuk te horen dat Trump Big Pharma niet zo ziet zitten.

https://www.naturalnews.com/2020-05-22-confirmation-president-trump-is-not-controlled-by-big-pharma-vaccines.html

de video hierboven is over  hoe Donald Trump tegen allerlei zaken aankijkt, er wordt gevraagd of hij voor president zou gaan, hoe hij over politiek denkt, wapens, drugs, tabak, alcohol enz.

Deze video gaat over Donald Trump en Melania Trump toen ze trouwden, wat voor stel ze zijn, heel traditioneel, leuk om te kijken,

Tez6v990wmphewk4nqsllso201322uquj.jpg

Die voorkant Time met Donald Trump als "h-snor" is toch wel heel erg. Ik snap niet dat ze dat zo maar mogen plaatsen. Wraak zal zoet zijn aan het eind!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan