Net weer een discussie met mijn vader gehad omdat ik hem een mail gestuurd had (zie topic corona).
Het is hetzelfde verhaal.
Hij zegt dat die video wel waar is maar.... en dan komen maren.
Men kan niet de mensen zo dood laten gaan.
Het zal wel niet zo een vaart lopen dat we steeds in een lockdown blijven.
Ja, en als we af en toe in een lockdown moeten, ja dan moet het maar.
En het ergste argument: Ja, we moeten misschien niet meer zo ongebreideld leven, niet meer die massa's in de vliegtuigen, massa's op de weg, niet meer die mensenmassa's bij concerten etc. Ik stond helemaal perplex.
Zo denken de gebrainwashte mensen dus.
Wel zei hij dat hij vond dat dit nu langzaam wel op mocht houden, er moest nu toch maar eens een einde aan gaan komen. Maar als we dan weer eens in een lockdown moesten, ja dan moest het maar. En Bill Gates, waarom zou die slecht met ons voorhebben? Ik ben een doemdenker en hij denkt positief.
Ik heb gezegd dat hij gelukkig niet negatief denkt, maar dat we met mensen zoals hij de oorlog niet gaan winnen omdat hij passief alles gelooft. Ik heb hem gezegd dat ik zeer positief ben omdat ik weet dat er verandering komt en dat we de zaak gaan winnen. Hij geeft aan dat hij niet hoopt dat mijn scenario uitkomt omdat dat horror is. Tja, ik weet dat de great awakening horror voor velen gaat zijn, maar het is nodig.
En weet je, gelukkig houden mijn vader en ik zielsveel van elkaar en kan daar geen meningsverschil tussen komen. Dat is het verschil met vrienden en collega's. Mijn vader is alles voor me en ik voor hem. Jammer dat hij zo blind is. Ik hoop dat hij nog van alle goeds mag gaan profiteren en...dat hij de waarheid zal gaan zien. Op de TV en in de media!
Dorothé