Trump

Nee, tuurlijk niet. Als ie al klachten zou hebben is het niks meer dan gewone griep met als oplossing dat ie geneest met HCQ. Daarmee bewijst ie meteen naar de buitenwereld dat de huidige aanpak voor wat betreft Corona een hoax is.

Wat levert het Trump op om in deze cruciale tijden corona te faken? Als hij echt '5D chess' speelt zou je denken dat hij corona minstens een maand geleden had moeten faken. We gaan het zien, maar het lijkt mij niet gunstig voor Trump als o.a. de rallies niet doorgaan.

Binc, vanwaar de suggestie 'niks meer dan een gewone griep'? Overigens is die gewone griep al velen (vnl. ouderen) fataal geworden. En ook lees ik nergens dat Trump weer HCQ gebruikt, ofwel wishful thinking misschien?

Wat denk je van extra stemmen die het het op gaat leveren als hij herstelt van die zogenaamde Corona met HCQ? Juist vlak voor de verkiezingen zodat het vers in het geheugen zit van mensen dat ie wel degelijk sterk is. Men wil tochtige stemmen op een slappe zak als Biden? Met uitzondering van zijn betaalde aanhang dan.

Binc, vanwaar de suggestie ‘niks meer dan een gewone griep’? Overigens is die gewone griep al velen (vnl. ouderen) fataal geworden. En ook lees ik nergens dat Trump weer HCQ gebruikt, ofwel wishful thinking misschien?

Wat wil jij dan anders suggereren dan een gewone griep? We weten toch dat de griep tegenwoordig Corona heet? Het woord griep is dood en begraven en als deze agenda zo door gaat straks nog verdwenen uit het woordenboek.
Je ziet toch op die video dat hij niet doodziek eruit ziet? Hij blijft ook gewoon doorwerken.
En is dat wishfull denken niet al die tijd al zo geweest in de periode van het presidentschap van Trump en Qanon? Dat weet iedereen hier toch inmiddels? Of zijn er toch nog doemdenkers onder ons? HCQ word steeds bestempeld als experimenteel. Wie is er nu ook alweer voorstander van HCQ? Welk experimenteel medicijn denk jij dan dat hij krijgt?

Ten eerste.
Alles wat je op tv ziet is contra aan de werkelijke feiten

Ten tweede.
De msm doen niet anders dan trump in een negatief beeld neer zetten dus zou dit dan wel waar zijn ?
Waarom kijk je en spendeer je in godsnaam je kostbare tijd aan die propaganda flauwekul waar joseph goebles nog jaloers op zou zijn.
FUCK MSM

Ten derde.
Er is een strategisch spel aan de hand waarbij zoveel mogelijk kritische massa lees de dem kiezer met in your face bewijs gepresenteerd krijgt via potus zn genezing met n 1e lijn oplossing zodat de deep state massal onderuit gaat via de verkiezing uitslag.

Omdat zowat ieder mens de dood vreest en ze fear als dagelijks onvermijdelijk gegeven presenteren is daarmee de angel uit de staart gehaald.
Zomaar mijn 2 venten.

Vanochtend X22 Report geluisterd. Dave heeft de beste uitleg over waarom Trump nu ineens 'COVID' heeft een maand voor de verkiezingen:

Dit is om de angst voor COVID weg te nemen bij de Amerikaanse kiezer, zodat deze op 3 november massaal in de rij gaan staan voor het stembureau. Ook veel Trump-kiezers hebben angst voor het virus. Maar als Trump nu 'geneest' van het 'virus' nadat zijn artsen allerlei experimentele behandelingen op hem hebben uitgeprobeerd en het blijkt dat HCQ het meest effectieve geneesmiddel is, dan staat de FDA niets meer in de weg om dit middel vrij te geven voor het algemene publiek. Dankzij Operation Warp Speed, dat zogenaamd gaat over een vaccin, heeft Trump in alle 50 staten inmiddels legereenheden klaar staan om dit middel in sneltreintempo te kunnen distribueren onder de Amerikaanse bevolking.

Hiermee wordt nog deze maand in 1 klap een accuut einde gemaakt aan de 'coronacrisis'. Bedenk dat de angst voortkomt uit uitzichtloosheid. Er lijkt nu maar geen zicht te zijn op een oplossing en de media en politiek wakkeren dit gevoel van machteloosheid voortdurend aan met hun 'tweede golf'. Ondertussen gaan de tirannieke maatregelen maar door. Trumps 'genezing' biedt een plotselinge en onverwachte uitweg uit deze fake 'crisis'.  Het zou mij niet verbazen als Boris Johnson daarna naar buiten komt met de mededeling dat HCQ hem eerder dit jaar ook heeft genezen, wat weer de opmaat vormt voor toelating tot de EU van dit geneesmiddel.

Dit is de 'trump card' waar Q het over heeft gehad. Wij dachten dat het massa-arrestaties na vrijgeving van allerlei belastende informatie zouden worden, maar dat bewaren ze voor na Trumps herverkiezing. Deze herverkiezing is voor Trump verzekerd als hij mensen een uitweg biedt uit deze schijnbaar uitzichtsloze 'crisis'!

Mike

Spannende tijd, ik hoop dat Dave gelijk heeft. We zullen er snel genoeg achter komen.
De msm doen niet anders dan trump in een negatief beeld neer zetten dus zou dit dan wel waar zijn ?
Joke, precies ja. Al het nieuws rondom Trump is negatief: Trump bagataliseert corona, verspreid constant onwaarheden, heeft het bij het verkeerde eind etc. Als ik hier niet mee zou lezen, zou dit nieuws omdat Trump nu bijna geheel het nieuws bekleed, de nekslag voor Trump betekenen als Amerikaanse media hier op gelijkerwijze mee omgaan (dat weet ik niet).

Binc, ik suggereer dat de griep niet ‘gewoon’ is verder niks. Verder las ik (#316961) jou bericht als iets dat ‘waar’ is, maar het is kennelijk jouw mening. Wishful thinking is niet al die tijd al zo geweest; er is een verschil tussen iets denken of je baseren op concrete informatie/ gebeurtenissen.  Ik durf geen uitspraken toen over welk experimenteel medicijn hij neemt, ieder antwoord van mij zou volkomen suggestief zijn.

Als dat zo is, wat ik wel ook denk, dan zal deze ontwaking wel eerst in de USA zijn en later pas bij ons doordruppelen.

Maar dit is weer zo'n goede schaakmatzet van Trump.

Ik word elke dag meer fan van hem.

Vroeger was ik fan van Danny de Munk, Nicole van het songfestivval en topmodellen. Wat een verandering in mij dat ik nu groot fan van Trump ben.

Dankzij het forum. Wat een ontwaking. Ik ben zo blij dat ik dit allemaal doorzie en niet als andere mensen voor Clinton of Obama ben. Och jongens wat ben ik tevens blij dat ik weet hoe het zit met een virus en geen angst heb.

Dorothé

Het zegt mij niets dat hij ziek wordt gemeld.
Mocht dit een politiek doel hebben dat wij niet kennen dan kunnen ze doen wat ze willen.

Iemand kan de voordeur ingaan en door de achterdeur er weer uit bij wijze van spreken.
Indien hij zich werkelijk niet goed/fit voelt is het ook niet zo,n gek idee om even een paar dagen rust (ook geestelijk) te nemen. Het is ook maar een mens.
Hij schijnt een goede arts te hebben, zou hij in die tussentijd niet al extra op zijn gezondheid hebben gelet door middel van extra vitamine bv.
en hoe gezonder je bent hoe minder last je hebt van een griep/virus.

Ssrdam, het gaat niet om een mening maar om hetgeen wat zichtbaar is. Denk wat je wilt geloven. De media doet net zo goed uitspraken die nergens op gebaseerd zijn. Je geeft zelf al aan dat als je niet mee zou lezen Trump al door het publiek afgeserveerd zou zijn. Wishfull thinking is eerder geloof. En dus geen mening. Ik geloof dus dat dave het bij het juiste eind heeft.

Zie je serieus net die witte druppels?

Leefbewust opende er een apart topic over. Die vage witte druppels die over de tafel druipen uit het niets.

Witte condens? In het begin van de video zie je van achter iets vliegen.
Geen idee. Lijkt mij dat als zoiets gebeurd toch de bewaking meteen in grijpt?

Van Joe M. via Parler:
Thread:
1. Trump's Operation Warp Speed bypassed the corrupt globalist WHO that were planning on unleashing the Bill Gates poison onto us all.

2. Warp Speed was about to announce its results amid what would have been a firestorm of suspicion and criticism from politicized anti-vaxxers in the Democratic establishment who want us to remain sick.

3. But then Trump himself became "infected", and he announced publicly the "experimental" treatment he was taking (Regeneron with zinc, vitamin D and the generic version of the heartburn treatment Pepcid).

4. He is the most important man on earth, so he is going to be taking only the most effective treatment known.

5. Look what he just did. He insulated himself from criticism from the fake news who know how it looks to attack a sick person, he tells us what Warp Speed is working on before it is formally announced, he gets better as proof it works, and Harris Biden cannot say a word against the treatment.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan