Trump

Is Trump wel in het Walter Reed ziekenhuis? Of zit hij op een onbekende locatie in AirForce One?

Ik heb net bovenstaande film bekeken en kan het iedereen aanraden.

In een woord fantastisch zelden zon goede zinvolle en zeer goed uitgelegde film gezien.

Waar gaat het over Joke? Mijn Engels niet fantastisch en de ondertiteling op YouTube is niet optimaal.

Nog maar n blogpost van deze man.

https://www.davidmartin.world/blog/
en klik onderstaande post
Thursday, July 2, 2020
Requiem to a Nation Sold to the Highest Bid

Het verhaal is sowieso ongeloofwaardig, eerst moest hij beademd worden? Maar hij kan wel normaal voortbewegen en zijn werk doen? Hij krijgt geen HCQ maar Remdesivir. Ik ben benieuwd wat er werkelijk gaande is en wat de uitkomst van dit hele gebeuren zal zijn.

https://www.ad.nl/buitenland/trump-laat-in-video-weten-zich-beter-te-voelen-arts-president-nog-niet-veilig~a08f40ba/

David E Martin die een uitleg geeft over america in all its nooks and crannys.

Heb net heel even naar het intro van de film zitten kijken. Zonde van mijn tijd om te kijken. De reden: "Het gaat uit van het HUIDIGE NEGATIEVE BEELD waarin we nu leven. Gaan wij nu niet juist naar een eerlijk systeem waar alles verdeeld en gelijke rechten? In de video al gelijk bij het intro wordt verteld dat de rijken al hun bezittingen al hebben veilig gesteld, daar kunnen 'wij' niet meer aan. FOUT, al hun bezittingen zullen ze ontnomen worden Executive Order 21 december 2017

Geloof je niet in de nieuwe toekomst? Laat je dan vooral bang maken door deze video.

Wil je net als ik naar een betere wereld, ban dan deze gedachten uit de video ook uit je hoofd.

Ik weet niet of we moeten geloven dat hij Remdesivir krijgt. Hij noemt dat zelf niet. Wat ie wel noemt:

De middelen die hij krijgt noemt hij "wonderen", rechtstreeks afkomstig van God.

Geen idee hoe het zit. Ik heb het idee dat hij wel HCQ krijgt.

Heb je Jensen nog gezien? Nou ja, ik wist het al voor ik Jensen gezien had: Het is politiek, Trump is helemaal niet ziek.

Gerard, idd, hij oogt ook helemaal niet ziek. Daarmee laat ie meteen zien dat de Corona een grote hoax is.
En dat op zijn leeftijd. Prachtig toch!

Hier in Nederland is COVID-19 al helemaal voorbij, ja, er zijn nog mensen met griepverschijnselen en het nieuwe griepseizoen is net weer in aantocht.
De PCR-test bewijst niets, de test maakt geen onderscheid tussen allen verschillende corona-soorten en bij de officiële medische bepaling of iemand COVID-19 heeft moet het klinisch beeld de doorslag geven, wat de vaagheid van de PCR-test alleen nog maar onderstreept.
Testen is om mensen die niet zelf op onderzoek uit gaan gemakkelijk voor het lapje te houden.

Is covid uberhaupt in Nederland geweest dan? Ja, alleen op basis van leugens. Dat klinische beeld, ziet dat niet hetzelfde eruit als een normale fikse griep? Volgens mij wel. Om hun verhaal kracht bij te zetten over het bestaan van Corona zijn die pcr testen best handig denk je niet?
En idd, de mensen die zelf niet willen onderzoeken of verder kijken, wat mij betreft hun eigen probleem. Het is uiteindelijk de energie en moeite niet waard om het tegendeel as het verstand te peuteren.

Hij oogt niet echt gezond, kijk naar zijn ogen. Ik had naar zijn communicatie tak nog een studie mbt glutathion en covid gemailed want die is bij veel mensen verlaagd door luchtvervuiling en speelt en belangrijke rol bij afweer qua longen. Vanuit de Hamer kant staan de longen weer voor overleven.

Sorry, maar ik zie het niet. Zoals de media Corona voor doet komen zou hij toch doodziek moeten zijn. Hij zou immers Corona hebben wat zwaar dodelijk en ziekmakend is. Mensen zouden geen lucht meer kunnen krijgen en opgenomen moeten worden. Deze man zit gewoon voor het publiek te praten. Glutathion, ik vraag me af hoeveel mensen daar idd een tekort aan hebben. idd door luchtvervuiling maar ook verkeerd voedsel. Alfa liponzuur zou daar een goede bijdrage in kunnen leveren.

De klachten zullen per persoon verschillend zijn. Ik heb twee familieleden die al vanaf maart na de carneval ziek zijn en nog niet hersteld zijn. Maar ik ken ook mensen die de recente mutatie hebben opgelopen op vakantie, de zuid Europa variant en die waren 1 dagje ziek en knapten snel op, beiden tegen de 60 jaar. En is je D en glutathion laag dan ook meer kans op complicaties. Verder wees een militaire studie uit 2018 mbt het griepvaccin op het feit dat het vaccin je juist gevoeliger maakte voor die corona virussen, hoor je ook niets meer over. En of je wel of niet gelooft in virussen, luchtvervuiling trekt veel weg qua C, D, glutathion. Ik vermoed dat de aktieve vorm van D, die een rol speelt bij je afweer sneller je voorraad D leegtrekt die ze normaal meten. Ik slik daarom naast Duitse levertraan ook nog extra D en 1 x per week wat glutathion. Je kunt ook voorlopers als NAC gebruiken maar ik doe het beter op de eindstoffen. Mike heeft altijd gewezen op vitamine A in levertraan die ook belangrijke rol speelt qua longen, huid en ogen. Dus zorg dat je vitamine/mineralen op order zijn en je kunt veel ellende voorkomen. Zelf wordt ik snel neusverkouden door wifi dus dan is iets wat bij mij de oxidatieve stress verhoogt in de holtes en ogen en vermijd ik dus als de pest, zo heeft iedereen zijn eigen slopers.

De president, die deze week positief werd getest op het coronavirus, werd vrijdag opgenomen in het Walter Reed-ziekenhuis, nadat bleek dat hij moest worden beademd en zijn conditie verslechterde.
Dit is een pertinente LEUGEN. Ik heb gisteren de persco gezien van het medische team van Walter Reed dat Trump behandelt. Er is MEERMAALS gezegd dat Trump NIET beademd hoefde te worden. En wat schrijven ze op? Hij moest beademd worden, ongelooflijk! En dit noemen ze nou pers...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan