De klachten zullen per persoon verschillend zijn. Ik heb twee familieleden die al vanaf maart na de carneval ziek zijn en nog niet hersteld zijn. Maar ik ken ook mensen die de recente mutatie hebben opgelopen op vakantie, de zuid Europa variant en die waren 1 dagje ziek en knapten snel op, beiden tegen de 60 jaar. En is je D en glutathion laag dan ook meer kans op complicaties. Verder wees een militaire studie uit 2018 mbt het griepvaccin op het feit dat het vaccin je juist gevoeliger maakte voor die corona virussen, hoor je ook niets meer over. En of je wel of niet gelooft in virussen, luchtvervuiling trekt veel weg qua C, D, glutathion. Ik vermoed dat de aktieve vorm van D, die een rol speelt bij je afweer sneller je voorraad D leegtrekt die ze normaal meten. Ik slik daarom naast Duitse levertraan ook nog extra D en 1 x per week wat glutathion. Je kunt ook voorlopers als NAC gebruiken maar ik doe het beter op de eindstoffen. Mike heeft altijd gewezen op vitamine A in levertraan die ook belangrijke rol speelt qua longen, huid en ogen. Dus zorg dat je vitamine/mineralen op order zijn en je kunt veel ellende voorkomen. Zelf wordt ik snel neusverkouden door wifi dus dan is iets wat bij mij de oxidatieve stress verhoogt in de holtes en ogen en vermijd ik dus als de pest, zo heeft iedereen zijn eigen slopers.