Trump

Het lukt mij maar niet om mensen er van te overtuigen dat er iets heel duisters en sinisters gaande is met FB. Zie ook de reactie van Marijan, ze blijven het maar verdedigen. Hopelijk gaat het niet lang meer duren voordat ook op dat gebied de schellen van de ogen vallen. Ook mijn eigen forumleden hebben nog een weg te gaan!

Mike

Zijn de updates van Willem Engel ook ergens anders te volgen? Op Youtube plaatst VW niet alles heb ik net gezien... Eigenlijk is VW een van de weinige belangrijke dingen die ik via FB volg... en ik begin FB ook spuugzat te worden! Soms heb ik ook zo'n moment dat ik zit te scrollen op FB en dan realiseer ik me van "waar ben ik mee bezig? ik verdoe mijn tijd"...

Kevin

FUCK FACEBOOK! Viruswaarheid volg ik via de kanalen van VW zelf en Peter Heine op YouTube. Wat ik mis van FB neem ik voor lief.

Mike

Een of andere ‘komiek’. Ik vind het niet grappig en heb liever ook niet dat je dit plaatst. FUCK FACEBOOK!

Mike

Mijn man kreeg dat filmpje gister ook via whatsapp toegestuurd. Wij moesten er totaal niet om lachen.

Betreft Facebook, ik (vrouw) begrijp dus ook niet wat zo aantrekkelijk is aan fuckbook. Ik heb wel tig keer de afgelopen jaren in mijn omgeving gehoord: waarom heb je geen Facebook? Neem ook Facebook joh. Echt jammer dat je geen Facebook hebt?
Neehoor neem ik niet, zal ik ook nooit nemen. Oprotten met fuckbook!

FUCK FACEBOOK! Viruswaarheid volg ik via de kanalen van VW zelf en Peter Heine op YouTube. Wat ik mis van FB neem ik voor lief.

Ah, ik zie dat die Peter Heine de vlogs van Willem Engel plaatst! Thanks!

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2Q7Awi_Mtwd4KTwtm6nea4FlXqLAffnzBq1wpG_79kqqxFO2Qanl0y7KE
wat leuks over trump
gekregen via fuck boek

Trump zegt: “Verkiezing verre van voorbij”; Biden “geëerd en vernederd” nadat MSM hem tot president-elect had verklaard.

Het Electoral College stemt pas in December, dat beslist wie de volgende president van de VS wordt.

Op 8 december 2020 komen zij bijeen voordat formeel wordt gestemd. Op 14 december 2020 gaan de kiesmannen stemmen.

Op de tweede maandag na de tweede woensdag in december komen kiezers in alle 50 staten en het District of Columbia bijeen om formeel hun stem uit te brengen voor president en vice-president. Vervolgens sturen ze certificaten van hun stem naar de belangrijkste verkiezingsfunctionaris van hun staat (in de meeste staten is dit de staatssecretaris), het Nationaal Archief en de president van de Amerikaanse Senaat.

Op 6 januari 2021 is het tellen van de stemmen definitief bij de certificering van de resultaten.

Op 20 januari 2021 wordt de president en de vice-president officieel ingehuldigd en beëdigd door de opperrechter van het Hooggerechtshof van de Verenigde Staten.

https://www.lnnmedia.nl/nieuws/internationaal/president-trump-wettelijke-stemmen-bepalen-wie-president-is-niet-de-nieuwsmedia/?fbclid=IwAR20hcOXHIBqFuuy09DbDK_PQBOVgymI7PkoZPPIjucGCNLoaXnU9BPmlQs

beste mensen ik zoek het filmpje van Trump waarin hij zegt dat iemand hem de bekendste persoon op aarde noemde en dat hij toen naar boven keek

Ik heb het wel echt te doen met Trump hoor. Wat een zootje shit krijgt die man toch over zich heen weer. Hoop zo ontzettend dat hij snel z’n gelijk krijgt! Bid voor hem 🙏

Ik bedoel dat Trump er een eind aan moet maken aan deze onzin. En ik hoop ook dat hij zijn gelijk krijgt als is het maar om de "normies" te laten inzien waar ze mee te maken hebben.

Ik vindt dit juist de leukste periode al die linkse mensen die victorie kraaien maar diep in zichzelf wellicht bang zijn voor de rechtszaken. Laat ze maar kraaien, zo komen ze allemaal uit de kast, wie en wat ze voor staan.

ik vraag me soms af of ze wel wakker gaan worden. De haat zit zo diep het lijkt wel op een hersenbeschadiging.  Ze willen de realiteit niet zien..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan